Iranian Agriculture News Agency

بانک هند به کمک افزایش بهره وری در کشاورزی می آید/ با هدف تحقق اقتصاد بدون پول، این بانک با تلفن همراه کار می کند

قرار است ایندیا بانک هند، در راستای بهبود بهره وری کشاورزی، سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی انجام دهد.

بانک هند به کمک افزایش بهره وری در کشاورزی می آید/ با هدف تحقق اقتصاد بدون پول، این بانک با تلفن همراه کار می کند

قرار است بانک هند ( Indian Bank ) در راستای بهبود بهره وری کشاورزی، سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی انجام دهد.

به گزارش ایانا از سایت "د هیندو"، کیشور خارات، مدیر و مسئول اجرایی بانک هند Indian Bank) ) گفت: "در راستای بهبود بهره وری کشاورزی اقدام می کنیم."

در مراسم افتتاح شعبه مجتمع بانک هند در ساتوواچاری (منطقه ای در شرق شهر ولور)، خارات به خبرنگاران گفت: " این بانک به زودی برای سرمایه گذاری در زمینه تکنولوژی کشاورزی و افزایش بهره وری کشاوری اقدام می کند."

وی گفت: "ما نه تنها تامین مالی می کنیم، بلکه تکنیک ها یی را نیز اجرا خواهیم کرد تا بهره وری در طی دو فصل برداشت دو برابر شود."

خارات افزود:" با کمک دولت مرکزی "مسکن برای همه تا سال 2022"، فراهم می شود . این بانک طی سه تا شش ماه آینده تمرکز خود را روی مسکن ارزان قیمت قرار می دهد."

وی خاطر نشان کرد:"ما 35 مرکز پردازش منطقه ای برای وام های مسکن داریم و به زودی، از طریق اوراق قرضه زیربنایی (اوراقی که توسط شرکتهای غیر بانکی صادر می شود) برای مسکن ارزان قیمت اقدام می کنیم."
این در حالی است که بانک از همه بخش ها پشتیبانی می کند، که البته تمرکز بیشتر روی شرکت های خرد، کوچک و متوسط ​​(
MSME ) (1) کشاورزی و خرده فروشی ها است.

این مسئول گفت: "در سه ماهه نخست، رشد 18.5 درصدی وام دهی MSME ، 14.5 درصد در بخش کشاورزی و 10 درصد در بخش وام های خرده فروشی داشتیم و در سه ماهه دوم، رشد مشابه یا شاید بهتری خواهیم داشت."

مدیر بانک هند یادآور شد:"ما می خواهیم تمرکزخود را روی شرکت های خرد ، کوچک و متوسط کشاورزی و وام های خرده فروشی قرار دهیم . چراکه 73 بخش تخصصی در حوزه شرکت های خرد و کوچک و متوسط ( MSME ) و نزدیک به 20 واحد پردازش در حوزه وام های MSME داریم. "

وی ادامه داد: " همچنین با هدف انتقال به سمت اقتصاد بدون پول، این بانک با چندین محصول دیجیتال از جمله برنامه پرداخت تلفن همراه کار می کند."

همچنین به گفته این مدیر بانک، بیشتر حساب های عملیاتی بانک هند با کارت های Aadhaar (کارت شناسایی با شماره منحصر به فرد و 12 رقمی برای افراد است) مرتبط شده است.

در این مراسم، اِن. بالاجی، مدیر و معتمد بیمارستان و مرکز تحقیقات نارایانتی؛ پی. کارتیکییان عضو مجلس قانونگذاری ولور؛ راجان چاندراشکهار، مدیر منطقه بانک هند در ولور حضور داشتند.

ترجمه: فرحناز سپهری

1- micro, small and medium enterprises (MSME)

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید