Iranian Agriculture News Agency

در راستای کمپین جهانی انجام می شود

دفاع از پشم در برابر الیاف مصنوعی /فرش پشمی دارای دوام بهتری است

یکی از سازندگان فرش اروپایی به نام Best Carpets در حال آماده سازی برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی پشم نیوزیلند است. شرکت هلندی Best Carpets در نظر دارد تا از پشم دربرابر الیاف مصنوعی که در بازار فرش جهانی سهمی قابل توجه در حدود 96 درصد دارد، دفاع کند.

دفاع از پشم در برابر الیاف مصنوعی /فرش پشمی دارای دوام بهتری است

Yvar Monasch ، مدیر ارشد Best Wool Carpets و Henk Groenewegen رئیس تدارکات درحال ضبط برنامه ای برای بخشی از کمپین دفاع از پشم هستند

یکی از سازندگان فرش اروپایی به نام Best Carpets در حال آماده سازی برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی پشم نیوزیلند است. شرکت هلندی Best Carpets در نظر دارد تا از پشم دربرابر الیاف مصنوعی که در بازار فرش جهانی سهمی قابل توجه در حدود 96 درصد دارد، دفاع کند.

به گزارش ایانا از سایت " Stuff.co.nz "، همچنین هدف آن مقابله با برخی از گفته های نادرست توسط صنایع الیاف مصنوعی است، مانند این که فرش پشمی دربرابر تابش های فرابنفش ( (UV رنگش ر ا از دست می دهد.

یور موناچ، ​​مدیر اجرایی Best Wool Carpets ، در این زمینه با شرکت هایی همچون فروشگاه پشم NZ Merino (NZM) صحبت کرد و گفت: " صنعت نیاز دارد تا به دیرینگی پشم پی ببرد و این محصول را بیش از پیش به فروش برساند. از مزایای پشم می توان به انعطاف پذیری، پایداری و راحتی آن اشاره کرد."

این درحالی است که پشم گران تر از الیاف مصنوعی است اما مردم آماده پرداخت هزینه آن هستند.

وی افزود: "پشم باعث شده تا فرش به مدت طولانی تر حتی تا 10 سال، زیبایی خودش را حفظ کند در حالی که فرش تهیه شده از الیاف مصنوعی پس ا ز دو ، سه سال زیبایی خود را ازدست می دهد ."

این درحالی است که Best Wool Carpets ، 25 درصد سهام بازار را در زمینه تجارت فرش پشمی با کیفیت در اروپا در اختیار دارد. همچنین به ادعای آن ها محصولات بسیار شیک و دارای بافتی ویژه هستند.

از سویی بهترین پشم از نیوزیلند می آید و درصد زیادی از کشاورزان با NZM قرارداد دارند.

Best Wool به تازگی یک قرارداد دو ساله با تولید کنندگان فراهم کرده است. به طوری که در حال حاضر 260 تن پشم نیوزیلند با توجه به قراردادهای پیشنهادی شرکت فراهم می شود - که حدود 2000 bale است.(واحد اندازه گیری ، به طور خاص (در ایالات متحده) برابر با 500 پوند پنبه)

هادلی اسمیت، مدیر بازاریابی NZ Merino گفت: "شرکتش شرکایی در اروپا ، انگلیس و در ایالات متحده دارد. آنچه که ما در حال توسعه با Best Wool Carpets هستیم ، این است که در راستای این کمپین، از پشم دفاع کرده و آن را از الیاف مصنوعی متمایز کنیم، ما همچنین می توانیم این کار را برابر همه محصولات تولیدی از پشم، از جمله لباس به کار بندیم."

موناچ گفت: " Best Wool ، قادر است تا به مشتریان خود دقیقا همان چیزی را که از مزارع پشم آمده، توضیح دهد."

Best Wool در بالا بردن دانش کارکنان فروش فرش خود و در مورد مزایای پشم تلاش می کند . همچنین NZM یک ابزار آنلاین به نام Best Wool Academy ، برای آموزش کارکنان توسعه و راه اندازی کرده است. این ابزار به صورت Best Wool App به مشتریان برای درک بهتر درباره فرش پشمی کمک می کند.

موناچ می گوید: "این کمپین در راستای حقوق حیوانات هم است چراکه این کمپین می تواند از پشم گوسفند دربرابر استفاده بیش از حد گوشت گوسفند دفاع کند."

به گفته وی، این کمپین Pro-wool در ماه ژانویه در بزرگترین نمایشگاه کفپوش در آلمان راه اندازی می شود.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Best Wool Carpets ، بهترین فرش های ساخته شده از پشم را عرضه و به سراسر جهان صادر می کند. طی سال ها تجربه در تولید برای ارایه مارک های بین المللی و جذب مشتریان تلاش کرده است و در هلند قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید