Iranian Agriculture News Agency

ورود سرمایه گذاران بزرگ به نیجریه

گروه دانگوت 4.6 میلیارد دلار در بخش کشاورزی سرمایه گذاری می کند

الحاجی الیکو دانگوت ، مدیر اجرایی گروه دانگوت، گفته است که این شرکت، در طول 5 سال آینده، 4.6 میلیارد دلار به بخش کشاورزی نیجریه پرداخت خواهد کرد.

گروه دانگوت 4.6 میلیارد دلار در بخش کشاورزی سرمایه گذاری می کند

الحاجی الیکو دانگوت (Alhaji Aliko Dangote) ، مدیر اجرایی گروه دانگوت 1 (Dangote Group) ، گفته است که این شرکت، در طول 5 سال آینده، 4.6 میلیارد دلار به بخش کشاورزی نیجریه پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ایانا از سایت bizwatchnigeria وی این موضوع را در ششمین نمایشگاه کشاورزی 2017 و همایش NABG در شهر ابوجا (Abuja) اعلام کرد و همچنین از دولت درخواست کرد در تمامی سطوح به بازسازی و ساخت جاده های فرعی بپردازد تا مسیر حرکت تولیدات مزارع به بازارها را آسان سازد.

این تاجر بزرگ و باتجربه گفت که شکر، برنج، گوجه فرنگی و روغن پالم برخی از محصولات بخش کشاورزی اند که سرمایه گذاری بر روی آنها مزایای بسیاری را به همراه دارد.

الحاجی منصور احمد (Alhaji Mansur Ahmed) که به نمایندگی از گروه دانگوت در این همایش حضور داشت، مدیر عامل و سهامدار مدیریت و ارتباطات شرکتی گروه صنعتی دانگوت است. این صنعتگر بزرگ گفت که بازسازی جاده های روستایی به کاهش هزینه های تولید و قیمت کالاها کمک می کند.

همچنین وی گفت که بهبود فنّاوری در بخش کشاورزی، ورودی های بهبودیافته (بذرها و کودها) را تضمین می کند و به افزایش بازده محصول کشاورزان نیز کمک می کند.

پانوشت:

1. شرکت صنعتی چندملیتی سازمانی که در سال 1981 در نیجریه تأسیس شده و بزرگترین مجموعه سازمانی در غرب آفریقا و یکی از بزرگترین شرکت های قاره آفریقاست.

ترجمه: مهشید جلالیان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید