Iranian Agriculture News Agency

نمایشگاه روز جهانی تخم مرغ در بنگلادش: 4 تخم مرغ به قیمت 12 تاکا/مردم تخم مرغ ارزان خریدند

وزارت خدمات احشام بنگلادش اعلام کرد که چهار تخم مرغ به قیمت 12 تاکا به فروش می رسد. این پیشنهاد ویژه فقط به مناسبت روز جهانی تخم مرغ در نمایشگاه روزانه مؤسسه کریشیبید داکا بنگلادش در دسترس انجام می شود.

نمایشگاه روز جهانی تخم مرغ در بنگلادش: 4 تخم مرغ به قیمت 12 تاکا/مردم تخم مرغ ارزان خریدند

وزارت خدمات احشام بنگلادش اعلام کرد که چهار تخم مرغ به قیمت 12 تاکا به فروش می رسد. این پیشنهاد ویژه فقط به مناسبت روز جهانی تخم مرغ در نمایشگاه روزانه مؤسسه کریشیبید داکا (Dhaka's Krishibid) بنگلادش در دسترس انجام می شود.

به گزارش ایانا از سایت "داکا تریبیون"، این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا یک بعداظهر در مؤسسه کریشیبید بنگلادش در منطقه خامبارباری (Khamarbari) شهر داکا برگزار شد. هر مصرف کننده می توانست مجموعاً 90 تخم مرغ با این قیمت ویژه خریداری کند.

شورای مرکزی صنعت مرغداری بنگلادش 1 (BPICC) و وزرات خدمات احشام این کشور به مناسب روز جهانی تخم مرغ این نمایشگاه را برگذار کرده اند.

علاوه بر این، برنامه های مربوط به این روز، از صبح جمعه ششم اکتبر با مصاحبه های تلویزیونی درباره روز جهانی تخم مرغ آغاز شده است. برای آن روز فعالیت های سرگرم کننده ای با زنجیره انسانی طراحی شده بود تا تخم مرغ را لمس کنند. تخم مرغ های آب پز شده میان تمامی افراد این زنجیره توزیع شد و همگی آن ها تی شرت هایی با طرح خاصی به مناسب این روز پوشیده بودند.

پانوشت:

1. Bangladesh Poultry Industries Central Council

ترجمه:مهشید جلالیان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید