Iranian Agriculture News Agency

همزمان با روز جهانی زن روستایی؛

نخستین همایش ملی نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار فردا در تهران برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی"نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار" همزمان با روز جهانی زن روستایی فردا (بیست و سوم مهر ماه) در تهران برگزار می‌شود.

نخستین همایش ملی نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار فردا در تهران برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی"نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار" همزمان با روز جهانی زن روستایی فردا (بیست و سوم مهر ماه) در تهران برگزار می‌شود .

‎‎ به گزارش ایانا از معاونت ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی فروغ‌السادات بنی‌هاشم دبیر همایش ملی «نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار» در زمینه اهداف این همایش اظهار داشت: روز جهانی زن روستایی، فرصتی است برای توجه بیشتر به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زنان روستایی و عشایری کشور و تلاش برای متناسب کردن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها با امکانات، فرصت‌ها و منابع مادی و غیرمادی که باید در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی افزود: این همایش با هدف معرفی و تبیین نقش زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار، ایجاد حساسیت و توجه نسبت به حضور و مشارکت زنان در توسعه، ضرورت توان‌افزایی این گروه و در نظر گرفتن سهم آن‌ها از منابع مادی و غیرمادی در سطوح برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برگزار می‌شود .

مدیر کل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری جهادکشاورزی در پایان گفت: انتظارمی رود این همایش فرصتی مناسب برای ایجاد حساسیت و جریان‌سازی در زمینه توان‌افزایی زنان روستایی و عشایری در روند برنامه‌های توسعه باشد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید