Iranian Agriculture News Agency

در راستای تغییر جهانی کشاورزی؛

شرکت های کشاورزی و ماهواره ای همکاری می کنند/تصاویر روزانه ماهواره ای و داده های بزرگ در زمان واقعی برای بهبود کشاورزی

شرکت های Farmers Edge و Planet در راستای تغییر جهانی کشاورزی با استفاده از تصاویر روزانه ماهواره ای و داده های بزرگ در زمان واقعی همکاری می کنند. تصاویر ماهواره ای مربو ط به شرکت Planet به طور مستقیم به کاربران Farmers Edge ارایه می شود و تولید کنندگان را قادر می سازد تا محصول را بهبود بخشند، همچنین نسبت به استرس محصول و سودآوری به سرعت واکنش نشان دهند .

شرکت های کشاورزی و ماهواره ای همکاری می کنند/تصاویر روزانه ماهواره ای و داده های بزرگ در زمان واقعی برای بهبود کشاورزی

شرکت های Farmers Edge و Planet در راستای تغییر جهانی کشاورزی با استفاده از تصاویر روزانه ماهواره ای و داده های بزرگ در زمان واقعی همکاری می کنند. تصاویر ماهواره ای مربو ط به شرکت Planet به طور مستقیم به کاربران Farmers Edge ارایه می شود و تولید کنندگان را قادر می سازد تا محصول را بهبود بخشند، همچنین نسبت به استرس محصول و سودآوری به سرعت واکنش نشان دهند .

به گزارش ایانا از سایت "بیزینس وایر"، Farmers Edge ™ ، یک رهبر جهانی در تصمیم گیری کشاورزی است 11 اکتبر اعلام کرد که همکاری استراتژیک با Planet ، برای دستیابی به داده های جهانی Planet با بهترین کیفیت و ایجاد قابلیت های پلت فرم برای مجموعه محصولات کشاورزی دقیق Farmers Edge انجام داده است. Planet ، یک شرکت هوافضاست که بزرگترین ناوگان ماهواره های تصویر برداری را در اختیار دارد و ببشترین تعداد تصاویر زمینی را جمع آوری می کند.

در حالی که شرکت
Farmers Edge در حال حاضر تنها توزیع کننده تصاویر Planet در مناطق کلیدی کشاورزی است که ، حق استفاده و توزیع تصاویر با وضوح و با فرکانس بالا از سوی Planet ، پرچمدار ماهواره ای، دارد.

همچنین از طریق این چند میلیارد دلار و توافقنامه چند ساله، Farmers Edge و Planet همکاری های موجود خود را به طور قابل توجهی گسترش می دهند. درحالی که این شرکت ها در ارائه خدمات زراعی مبتنی بر سنجش از راه دور و تجزیه و تحلیل برای تولید کنندگان در سراسر جهان پیشگام خواهند بود.

مشتریان
Farmers Edge نخستین کسانی هستند که به منظور پیشرفت های دقیق و سازگار با مزرعه از تصاویر ماهواره ای استفاده می کنند. در حالی که محصولات تصویری سنتی فقط بخشی از مزرعه را نشان می دهد و در عین حال ، با تاخیر و یا ناسازگاری همراه است، این مشارکت باعث شده تا تصاویر جامع و با کیفیت بالا تری نسبت به سایر شرکت ها در این حوزه، برای مشتریان Farmers Edge فراهم شود.

واد بارنز، رئیس و مدیر عامل Farmers Edge ، گفت: "تا کنون، چالش تصاویر ماهواره ای این بود که به اندازه کافی در فواصل کوتاه و مداوم انجام نمی شد تا بتوان به موقع به تنش زراعی واکنش نشان داد. Farmers Edge ، به مشتریان داده های جامع و قابل استفاده ارائه می دهد. بنابراین نیاز به فرکانس تصویری بیشتری داریم، به همین دلیل ما با Planet همکاری می کنیم تا با ارائه تصاویر روزانه تغییری در فضای کشاورزی دیجیتال ایجاد کنیم."

ترکیبی از مجموعه داده های بی سابقه ای از Planet و به همراه تکنولوژی پیشرفته پردازش تصویر Farmers Edge ، امکان نظارت زودهنگام بر محصول را فراهم می کند و به تولید کنندگان بهترین فرصت را برای اصلاح عواملی که می تواند به کاهش عملکرد محصول بینجامد ، می دهد.

کشاورزان در حال حاضر دارای اطلاعاتی هستند که در طول فصل رشد به روز می شوند که شامل نظارت زودهنگام روی محصول، شناسایی آفات و علف های هرز، مسائل زهکشی، آسیب ناشی از باران و برف، آسیب های علف کش ها، کمبود مواد مغذی، پیش بینی عملکرد و سایر موارد است.

ویل مارشال، مدیر عامل شرکت Planet گفت: " Farmers Edge به طور پیوسته در چارچوب نوآوری تکنولوژی کشاورزی قرار دارد و ما افتخار می کنیم که همکاری با آن ها را گسترش دهیم زیرا ما برای بهبود سودآوری، پایداری و بهره وری برای تولید کنندگان جهان تلاش می کنیم. چالش های ناشی از صنعت کشاورزی در طبیعت و جهان پیچیده هستند، و ما معتقدیم این اطلاعات منحصر به فرد برای حل چالش های کشاورزی سودمند خواهد بود."

ران آزبورن، رئیس بخش استراتژی Farmers Edge گفت: "خرده فروشان، شرکت ها، نمایندگی های تجهیزات، متخصصان کشاورزی و سایر مشاوران می توانند با Farmers Edge همکاری کنند و توانایی این صنعت را در کسب و کار خود به کار گیرند. ما بسیار خوشحال هستیم که بتوانیم در مدیریت در زمان واقعی کمک کنیم. این امر می تواند برای مشتریان، شرکایمان و کشاورزی بسیار سودمند باشد. "

گفتنی است ، در سال 2016، Planet جایزه کشاورزی Farmers Edge را به خاطر فعالیت پیشرو شرکت براساس تجزیه و تحلیل مبتنی بر کشاورزی، نرخ متغیر تکنولوژی و مدیریت داده های محور مزرعه به خود اختصاص داد.

درباره Planet

Planet ، یک شرکت یکپارچه هوافضا و دربردارنده داده های تحلیلی است به طوری که بزرگترین ناوگان ماهواره های تصویربرداری از زمین را به کار می گیرد و حجم زیادی از اطلاعات را دارد. این شرکت ، بیش از 180 ماهواره را طراحی و می سازد ، همچنین نرم افزار و ابزار آنلاین را برای ارائه اطلاعات به کاربران توسعه می دهد. تصمیم گیرندگان کسب و کار، دولت ها و سازمان ها از داده های تحلیلی شرکت برای توسعه فناوری های جدید، خروجی های کسب و کار، تحقیقات و حل سخت ترین چالش های جهان استفاده می کنند. دارای دفاتری درامریکا، هلند، آلمان و کاناداست.

درباره Farmers Edge

این شرکت، رهبر جهانی در تصمیم گیری کشاورزی است. Farmers Edge ، با ترکیب سخت افزار، نرم افزار، زراعت ، برای کشاورزان داده های درست در زمینه مدیریت مزرعه که بتواند به حداکثر بهره وری و سودآوری بینجامد، فراهم می کند. Farmers Edge دارای دفتر مرکزی در کانادا است وهمچنین برنده جایزه پیشگام فناوری از مجمع جهانی اقتصاد و جایزه سال نوآوری کانادا (2) برای نوآوری های کشاورزی و تعهد به جهانی پایدار شده است.

ترجمه: فرحناز سپهری

1- World Economic Forum's Technology Pioneer award

2- PricewaterhouseCoopers (PwC) Canada's Disruptor Innovator of the Year award

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید