Iranian Agriculture News Agency

با ابتکار "دیزنی چک" و استفاده از ویژگی کاراکتر میکی موس

"والت دیزنی" به خانواده ها برای انتخاب غذای سالم تر کمک می کند

شرکت والت دیزنی از سال 2012، با ابتکار "دیزنی چک" و استفاده از ویژگی کاراکتر میکی موس، به میلیون ها خانواده برای انتخاب مواد غذایی، نوشیدنی ها و دستورالعمل هایی تغذیه سالم تر کمک کرده است؛ به طوری که طرز تهیه غذاها تحت نام دستوراعمل تغذیه دیزنی ارایه شده است.

"والت دیزنی" به خانواده ها برای انتخاب غذای سالم تر کمک می کند

شرکت والت دیزنی از سال 2012، با ابتکار "دیزنی چک" ( Disney Check ) وبا استفاده از ویژگی کاراکتر میکی موس ، به میلیون ها خانواده برای انتخاب مواد غذایی، نوشیدنی ها و دستورالعمل هایی تغذیه سالم تر کمک کرده است؛ به طوری که طرز تهیه غذاها تحت نام دستوراعمل تغذیه دیزنی ( Disney Nutrition Guidelines ) ارایه شده است.

به گزارش ایانا از سایت "فرش پلازا"، دیزنی همچنین دیزنی چک ، را در پاسخ به پدر و مادرهایی که به دنبال یک روش ساده و آسان برای شناسایی انتخاب غذا و نوشیدنی سالمتر بودند، راه اندازی کرده است.

تحقیقات داخلی دیزنی نشان می دهد که 95 درصد از والدین می گویند که زندگی سالم مهم است، در حالی که 59 درصد معتقدند که برچسب های تغذیه گیج کننده هستند. همچنین والدین به دنبال روش ساده و آسان برای شناسایی انتخاب های سالم تر غذا و نوشیدنی هستند و بیش از 60 درصد از آنه ا معتقدند که آیکون های کودکانه می تواند از مفیدترین راهکارها در این زمینه باشد.

الیسا مارگولیس، معاون ارشد ، مسئول اجتماعی پروژه، گفت: "دیزنی متعهد به ایجاد نسل های سالم از طریق سرگرمی های سالم و ساده است. در عین حال والدین به دنبال راه های مثبت برای تشویق کردن کودکان شان برای خوردن غذای مغذی هستند و این موضوع از طریق گسترش دیزنی چک، در جنگ ستارگان و برند مارول (1) برای آگاهی بخشی خانواده ها گسترش یافته است."

"دیزنی چک" به عنوان یک راه سریع و آسان نزد خانواده ها برای شناسایی گزینه های غذا و نوشیدنی که مطابق معیارهای دستورالعمل تغذیه شرکت هستند، به شمار می رود. گسترش ابزار به سمت جنگ ستارگان و برند مارول و محبوبیت این علامت های تجاری می تواند به والدین و بچه ها در انتخاب های غذای مغذی کمک کند.

بیل دیتز، مدیر مرکز جهانی پیشگیری و سلامت سامنر ام. ردستون در موسسه میلکن دانشکده سلامت عمومی دانشگاه جرج واشنگتن، می گوید: "روزانه 25 تا 30 درصد از کودکان و نوجوانان میوه نمی خورند و تعداد مشابهی هم سبزی مصرف نمی کنند."

به باور وی ، علاوه بر این، والدین در مورد اینکه چه غذایی سالم است ، دچار سردگمی هستند. بنابراین تلاش های موفق و نوآورانه برای کمک به والدین و کودکان، درجهت شناسایی، خرید و مصرف غذاهای سالم به منظور کاهش میزان چاقی و سایر بیماری های مزمن ضروری است.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Marvel brands : در اصل به نام شرکت Marvel Worldwide Inc و ناشر کتاب های کمیک و رسانه های مرتبط است. در سال 2009 شرکت والت دیزنی سهم شرکت Marvel Entertainment ، شرکت Marvel Worldwide Inc را خرید. از مشهورترین شخصیت‌های قهرمان مارول می‌توان به مرد عنکبوتی، مردان ایکس، مرد آهنی، هالک، چهار شگفت‌انگیز، ثور، ولورین، کاپیتان آمریکا، پانیشر و مرد مورچه‌ای ، دکتر استرنج ، بی باک و گروه محافظین کهکشان اشاره کرد و معروف ترین ضدقهرمان‌های مارول لوکی ،مگنیتو، ددپول، دکتر دووم، اولتران، گرین گابلین، تانوس، دکتر اختاپوس و کله‌سرخ هستند. بیشتر اتفاقات کامیک‌های مارول در دنیای خیالی رخ می‌دهد که با نام دنیای مارول شناخته می‌شود و شهرهای واقعی مانند نیویورک سیتی، لس آنجلس و شیکاگو در آن قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید