Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان جهادکشاورزی خبر داد:

اجرای آموزش های مهارتی در 18 استان کشور تا پایان سال 96

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان جهادکشاورزی از اجرای آموزش های مهارتی در 18 استان کشور تا پایان سال 96 خبر داد.

اجرای آموزش های مهارتی در 18 استان کشور تا پایان سال 96

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان جهادکشاورزی از اجرای آموزش های مهارتی در 18 استان کشور تا پایان سال 96 خبر داد.

به گزارش ایانا از مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، مدیر کل دفتر آموزش کارکنان در نشست رؤسای مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی منطقه یک سازمان تات با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان به ویژه آموزش های مهارتی از سوی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: ما باید استخدام کارشناسان جدید الاسخدام در وزارت خانه را به یک فرصت تبدیل کنیم و رؤسای مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی می توانند با برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با رؤسای سازمان های جهاد کشاورزی استان خود در این امر مهم قدم های محکم تری برداشته و به این آموزش ها رونق بیشتر ببخشند.

میثمی تبار افزود: آموزش های مهارتی توسط معاونت امور دام ، معاونت باغبانی، معاونت آب و خاک و شش استان کشور در حال اجراست و هشت استان دیگر در شرف اجرای دوره های آموزشی مهارتی هستند.

وی گفت: شش استان دیگر کشور نیز در حال تدوین برنامه در زمینه آموزش های مهارتی هستند و تا پایان سال 1396 آموزش های مهارتی در هجده استان کشور اجرا می شود .

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان جهادکشاورزی افزود: طی بررسی های انجام شده در دفتر آموزش کارکنان، میانگین یادگیری در کلاس های آموزشی نظری عدد 30 را نشان می دهد، درحالی که نرخ یادگیری در آموزش های مهارتی نشان دهنده عدد 49 است و این بررسی ها بیانگر این است که آموزش های مستقیم در مزرعه تأثیر بسزایی در یادگیری دارد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید