Iranian Agriculture News Agency

بازدید هیات تجاری آلمان از واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی

با دعوت استاندار آذربایجان غربی یک هیات تجاری آلمان با سفر به آذربایجان غربی از واحدهای صنعتی و تولیدی این استان از جمله واحد تولید مارال صنعت، شیر و پاستوریزه پگاه، فولاد ارومیه، پاکدیس و چند واحد سردخانه بازدید و از نزدیک با قابلیت های و پتانسیل های واحد های تولیدی استان آشنا شدند.

بازدید هیات تجاری آلمان از واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی

با دعوت محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی یک هیات تجاری آلمان با سفر به آذربایجان غربی از واحدهای صنعتی و تولیدی این استان از جمله واحد تولید مارال صنعت، شیر و پاستوریزه پگاه، فولاد ارومیه، پاکدیس و چند واحد سردخانه بازدید و از نزدیک با قابلیت های و پتانسیل های واحد های تولیدی استان آشنا شدند.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، بررسی توانمندی‌های اقتصادی آذربایجان غربی به ویژه کارخانه‌های کنسانتره ارومیه از اهم برنامه‌ های این هیات تجاری و اقتصادی است‌.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این بازدیدها ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه های مختلف را عنوان کرد.

این گزارش می افزاید: قرار است این هیات از تعدادی از واحد های تولید استان بازدید و در جلسه ای با اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن کشاورزی ارومیه، همچنین در جلسه ای با مدیران حوزه صنعت تجارت و کشاورزی استان راهکارهای و نحوه حضور سرمایه گذاران کشور آلمان در استان را بررسی کنند.

گفتنی است این افراد نمایندگانی از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کمپانی و شرکت اقتصادی آلمانی که عضو شورای اقتصادی آلمان هستند، می باشند که با حضور در آذربایجان غربی زمینه حضور فعالان اقتصادی و تجاری کشور آلمان را بررسی می کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید