Iranian Agriculture News Agency

توسعه همکاری های مؤسسه علمی - کاربردی جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تأکید بر سیاست های کلی این سازمان به اهمیت آموزش در زیر بخش دامپزشکی اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق کشور نیاز به دامپزشک بر اساس تعداد دام، خدمات مربوطه و شرایط خاص حاکم بوده و کمبود آن نیز احساس می گردد.

توسعه همکاری های مؤسسه علمی - کاربردی جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور

در نشستی با حضور دکتر بصام رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی و دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور زمینه های همکاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایانا از مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، دکتر ارکیده حیدرنژاد مدیر گروه تخصصی دامپزشکی با اشاره به علاقه مندی طرفین برای همکاری گفت: در این نشست اهم فعالیت های گروه دامپزشکی و مباحثی در راستای عملکرد کمیته تخصصی دامپزشکی ماده 21 و نتایج مربوطه بیان شد.

وی افزود: دکتر بصام نیز ضمن معرفی و تبیین وظایف مؤسسه به تشریح ماده 21 قانون افزایش بهره وری که پیگیری آن از وظایف مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی است، پرداخت.

به گفته وی همچنین دکتر شریف پور معاون برنامه ریزی و تدوین منابع علمی و درسی مؤسسه ضمن تأکید بر اهمیت ماده 21 قانون افزایش بهره وری، گزارشی از وظایف هسته های تخصصی برنامه ریزی درسی به ویژه در زمینه دامپزشکی ارائه کرد.

مدیر گروه تخصصی دامپزشکی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی یادآور شد: در ادامه رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر سیاست های کلی این سازمان به اهمیت آموزش در زیر بخش دامپزشکی اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق کشور نیاز به دامپزشک بر اساس تعداد دام، خدمات مربوطه و شرایط خاص حاکم بوده و کمبود آن نیز احساس می گردد.

دکتر رفیعی پور افزود: با تدوین مشاغل مورد نیاز و آموزش می توان نسبت به رفع کمبودها گام های اساسی برداشت.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پایان بر لزوم بررسی مشاغل و حرف جدید و کارآمد در زیر بخش دامپزشکی تأکید کرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید