Iranian Agriculture News Agency

رئیس مؤسسه رازی عنوان کرد:

لزوم حمایت سازمان دامپزشکی کشور از مؤسسه رازی برای افزایش سطح سلامت کشور/ استقبال از حضور شرکت های خصوصی و دانش بنیان

رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تأکید بر لزوم حمایت سازمان دامپزشکی کشور از این موسسه برای افزایش سطح سلامت کشور گفت: مؤسسه رازی برای همکاری با شرکت های خصوصی و دانش بنیان در حوزه تولید فرآورده های بیولوژیک حمایت می کند.

لزوم حمایت سازمان دامپزشکی کشور از مؤسسه رازی برای افزایش سطح سلامت کشور/ استقبال از حضور شرکت های خصوصی و دانش بنیان
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر لزوم حمایت سازمان دامپزشکی کشور از موسسه رازی برای افزایش سطح سلامت کشور گفت: موسسه رازی برای همکاری با شرکت های خصوصی و دانش بنیان در حوزه تولید فرآورده های بیولوژیک حمایت می کند.
به گزارش ایانا از موسسه رازی، دکتر مسعود هاشم زاده در نشست مشترک با رئیس سازمان دامپزشکی و مدیران این سازمان که با حضور معاونان و مدیران موسسه رازی برگزار شد با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش همکاری ها اظهار کرد: برگزاری جلسات فصلی در راستای ارزیابی و سازماندهی مشکلات و مباحث موجود، می تواند بسیار اثربخش باشد.
وی با اشاره به اینکه این جلسات فرصت بسیار خوبی برای تبادل اطلاعات، ارتباطات و افزایش همکاری ها است، افزود: مؤسسه رازی به عنوان نهاد تولید و تامین کننده مواد بیولوژیک و واکسن در کشور، در راستای کنترل و پیشگیری بیماری ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند و همراهی سازمان دامپزشکی در این زمینه موضوعی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
رئیس موسسه رازی خاطرنشان کرد: تعامل سازمان دامپزشکی با این موسسه در حوزه تحقیقات و در نظر گرفتن امکانات تحقیقاتی، تولیدات این موسسه را در جهت نیازهای سازمان و کشور پیش خواهد برد.
وی ادامه داد: امید است با استفاده از این ابزار و تقویت سازمان دامپزشکی در نهایت شاهد کنترل و پیشگیری از بیماری ها و بهبود وضعیت بهداشت و سلامت کشور شویم.
هاشم زاده گفت: حمایت های معنوی سازمان دامپزشکی کشور از موسسه رازی می تواند در رسیدن به نتیجه مشترک که همان سلامت مردم و جامعه است، بسیار اثرگذار باشد.
وی با اشاره به اینکه موسسه رازی برای جذب اعتبارات لازم از وزارت جهاد کشاورزی و مجلس شورای اسلامی به حمایت سازمان دامپزشکی نیاز دارد، اضافه کرد: موسسه رازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مرکز استقبال می کند اما باید این نکته را در نظر گرفت که واکسن سازی امر پیچیده ای است که حتی شرکت های دانش بنیان نیز به تنهایی قادر به تولید آن نیستند و باید در کنار موسسه رازی قرار گیرند.
رئیس موسسه رازی تاکید کرد: این شرکت ها در کنار موسسه رازی می توانند به تولید برسند چراکه جز این موسسه، هیچ مرکزی در کشور تا این حد، توانمندی ساخت واکسن را ندارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید