Iranian Agriculture News Agency

در راستای ایمنی غذا و توسعه اقتصادی انجام می‌شود

سرمایه‌گذاری 240 میلیون دلاری "کارگیل" در هند

کارگیل اعلام کرد، طی پنج سال آینده 240 میلیون دلار در هند سرمایه‌گذاری خواهد کرد. سرمایه‌گذاری‌های جدید این شرکت مواد غذایی و کشاورزی امریکایی به ایمنی غذا و توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند و به صنایع فرآوری غذایی و کشاورزی سود می‌رساند.

سرمایه‌گذاری 240 میلیون دلاری "کارگیل" در هند

کارگیل اعلام کرد، طی پنج سال آینده 240 میلیون دلار در هند سرمایه گذاری خواهد کرد. سرمایه گذاری های جدید این شرکت مواد غذایی و کشاورزی امریکایی(1)، به ایمنی غذا و توسعه اقتصادی کشور کمک می کند و به صنایع فرآوری غذایی و کشاورزی سود می رساند.

به گزارش ایانا از سایت "بیزنس فسیلیتیز"، این اعلامیه در کنفرانس اخیر جهانی غذا هند، توسط پیتر ون دورسن، مدیر اجرایی Cargill Asia Pacific در مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت صنایع فرآوری غذایی هند، مطرح شد.

این سرمایه گذاری اضافی به عنوان مرکز فعالیت کارگیل، از جمله روغن های خوراکی، کاکائو و شکلات، نشاسته و شیرینی ها خواهد بود. علاوه بر این، اشتغال برای یک هزارو 300 نفر فراهم و به کشاورزان کشور کمک می شود.


ون دورسن گفت: "هند یک بازار مهم برای ما محسوب می شود؛ به طوری که میزان سرمایه گذاری افزایش یافته و نشان دهنده تعهد ما به این کشور و توسعه صنعت کشاورزی و صنایع فرآوری غذایی آن است."

وی افزود:" با رشد جمعیت و تغییر روند مصرف ، کارگیل متعهد به تغذیه مردم هند به شیوه ای امن، پایدار و مسئولانه است. "

هارسیمرات کوربدال، وزیر صنایع فرآوری غذایی ، پیش از رویداد جهانی غذا هند 2017 ( World Food India 2017 ) ، گفت :"انتظار می رود که کشور سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در بخش فرآوری مواد غذایی را جذب کند و پیش بینی می شود که بیش از 200 شرکت از 30 کشور، 18 نماینده وزارتخانه و کسب و کار و 50 مدیر اجرایی ، همراه با مدیران شرکت های پیشرو داخلی در بخش فرآوری مواد غذایی در این رویداد شرکت کنند."


بدال یادآور شد:"با برگزاری این رویداد جهانی ، کشور آماده است تا به هدف جذب سرمایه گذاری حدود 10 میلیارد دلار در بخش فرآوری مواد غذایی برسد که در عرض سه سال یک میلیون فرصت شغلی ایجاد می کند. من مطمئن هستم که پلت فرم جهانی غذا هند، موقعیت کشور را به عنوان" کارخانه جهانی غذا "و" مرکز جهانی همکار" تثبیت خواهد کرد."


سال گذشته، کارگیل 100 میلیون دلار در نخستین کارخانه آسیاب خرد کن ذرت در هند سرمایه گذاری و یک کارخانه لبنی جدید درباتیندا(
Bathinda ) ، پنجاب افتتاح کرد. همچنین کارگیل در سال 2015 بزرگترین مرکز خدمات کسب و کار را در بنگلورافتتاح و حدود 2000 نفر را استخدام کرد.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- کارگیل ( Cargill ) : شرکت مواد غذایی امریکایی وچندملیتی است، که توسطخانواده کارگیل مدیریت می‌شود و مقر اصلی آن در شهرمینه‌تونکا ایالتمینه‌سوتا قرار دارد . این شرکت، در سال ۱۸۶۵ بنا نهاده شد و در حال حاضر، از لحاظ میزان درآمد، به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی جهان، محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید