Iranian Agriculture News Agency

روستاهای کردستان آباد می‌شود/ برگشت اعتبارات ظلم در حق مردم است

دستگاه‌های اجرایی استان باید با بازنگری در پروژه‌های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و رفاهی خود سعی کنند تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات بکار بندند.

به گزارش خبرنگار ایانا، استاندار کردستان در جلسه بررسی نحوه جذب اعتبارات مانده دستگاه‌های اجرایی استان در سال 90 با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات بیشتری جهت عمران و آبادانی روستاهای استان اختصاص خواهد یافت، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مستضغفان و پابرهنگان است و درست به همین دلیل دولت عدالت‌محور بیش از دولت‌های پیشین، توجه ویژه به مناطق محروم را اولویت خود قرار داده است.

علیرضا شهبازی با یادآوری فرصت اندک باقی مانده جهت جذب اعتبارات سال 90 افزود: کوچکترین کوتاهی در این زمینه از هیچ مسئول و مدیری قابل قبول نبوده چرا که اعتقاد داریم برگشت اعتبارات استان به مرکز، بزرگ‌ترین ظلم به مردم کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بایستی با بازنگری در پروژه‌های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و رفاهی خود سعی کنند تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات بکار بندند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از مدیران جهت مشورت با مجموعه همکاران دیوان محاسبات و سازمان بازرسی استان جهت هزینه‌کرد درست و قانون‌مند اعتبارات ادامه داد: خوشبختانه با تعامل مثبت و بسیار سازنده‌ای که میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان جهت خدمت واقعی به مردم وجود دارد، می‌توان کارهای بزرگی در کردستان انجام داد.

شهبازی در پایان با تقدیر از تلاش مدیران استان در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم خطاب به آنان تصریح کرد: ضعف در بدنه کارشناسی ادارات و سازمان‌های استان واقعیتی انکارناپذیر بوده که باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و در جهت اصلاح برخی کاستی‌های موجود بیشتر تلاش کرد.

گفتنی است، در این جلسه تعدادی از مدیران استان گزارشی از روند جذب اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی تابعه ارائه داده و در ادامه مقرر شد برگزاری این جلسه به‌صورت هفتگی ادامه یابد./

خبرنگار: مژگان وفایی

D-910330-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید