Iranian Agriculture News Agency

نمایشگاه " Agritechnica" در هانوفر آلمان برگزار شد

کنفرانس ماشین آلات کشاورزی فرصتی برای بررسی بازارهای نوظهور

نمایشگاه Agritechnica امسال که در مرکز نمایشگاه هانوفر برگزار شد، با برگزاری کنفرانس ماشین آلات کشاورزی و نشست ها با تمرکز بر جنوب – شرق آفریقا، جنوب -شرق آسیا و کشورهای مستقل مشترک المنافع و چین همراه بود.

کنفرانس ماشین آلات کشاورزی فرصتی برای بررسی بازارهای نوظهور

نمایشگاه Agritechnica امسال که در مرکز نمایشگاه هانوفر برگزار شد، با برگزاری کنفرانس ماشین آلات کشاورزی و نشست ها با تمرکز بر جنوب - شرق آفریقا، جنوب -شرق آسیا و کشورهای مستقل مشترک المنافع و چین همراه بود.

به گزارش ایانا از سایت "افریکن فارمینگ"، درحالی که کنفرانس تحت عنوان " ماشین آلات کشاورزی بین المللی 2017 - فرصت های تجاری در بازارهای نوظهور " (1) از تاریخ 14 نوامبر آغاز و تا نوامبر 16 ادامه یافت، به طوری که فرصتی در راستای اطلاع رسانی درباره بازارهای جدید بالقوه در اقتصادهای نوظهور و کشورهای در حال توسعه به شمار می رفت.

این کنفرانس در سه روز متوالی به سه نشست تقسیم شد و در آن به بررسی کشورهای منتخب از اروپای شرقی، چین و جنوب شرق آفریقا و چالش های موجود و فرصت های مکانیزاسیون پرداخته شد.

به گفته برگزارکنندگان این رویداد، برخی از مباحث برجسته جلسات شامل گزارشات بازار و فعالیت شرکت های موفق بود. همچنین برای نمایندگان امکان گفت و گو و تبادل تجربیات با مهمانان دعوت شده فراهم شده بود.

فردریک تیپ، مدیر پروژه، Ag Machinery International ، Agritechnica گفت: "بازخوردها به ما کمک کرده، مناطقی را که در زمینه ماشین آلات در حال پیشرفت هستند شناسایی و در کنفرانس مورد توجه قرار گیرند. همچنین نشست ها به گونه ای برنامه ریزی شده که این مناطق با توجه به پتانسیل بازار، مسیرهای دسترسی به بازار، چارچوب های مالی و نیازمندی های فناوری مورد بررسی قرار گیرند."

گفتنی است، در مجموع 2800 غرفه دار از 53 کشور، به منظور ارائه آخرین تجهیزات و فناوری بخش کشاورزی در نمایشگاه 2017 حضور یافتند.

ترجمه: فرحناز سپهری

1- 'Ag Machinery International 2017- Business opportunities in Emerging Markets'

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید