Iranian Agriculture News Agency

به همت کمیسیون آب، محیط‌زیست و اقتصاد سبز اتاق ایران:

نشست تخصصی تغییر اقلیم و تأثیر آن بر اقتصاد و فضای کسب‌وکار هشتم آذر برگزار می‌شود

نشست تخصصی تغییر اقلیم و تأثیر آن بر اقتصاد و فضای کسب‌وکار، روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 9 تا 13 در محل اتاق ایران برگزار می‌شود.

نشست تخصصی تغییر اقلیم و تأثیر آن بر اقتصاد و فضای کسب‌وکار هشتم آذر برگزار می‌شود

نشست تخصصی تغییر اقلیم و تأثیر آن بر اقتصاد و فضای کسب‌وکار، روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 9 تا 13 در محل اتاق ایران برگزار می‌شود .

به گزارش ایانا از اتاق ایران، کمیسیون آب، محیط‌زیست و اقتصاد سبز اتاق ایران، روز چهارشنبه هفته جاری (8 آذر) نشست تخصصی «تغییر اقلیم و تأثیر آن بر اقتصاد و فضای کسب‌وکار» را از ساعت 9 تا 13 در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌کند .

در این نشست که با حضور هیات رئیسه اتاق ایران برگزار می‌شود، علیرضا مساح، عضو دفتر ملی تغییر آب‌وهوا، درباره «معرفی مبانی علمی تغییر اقلیم » سخنرانی خواهد کرد و محسن ناصری، مدیر طرح ملی تغییر آب‌وهوا اقلیم نیز در سخنرانی خود به «اثرات تغییر اقلیم بر آب‌وهوای ایران و کشاورزی آن» خواهد پرداخت .

در بخش دیگری از این نشست تخصصی، بنفشه زهرایی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، درباره «اثر تغییر اقلیم بر منابع آب سخنرانی می‌کند و «روند تاریخی تغییر اقلیم، نشست‌های بین‌المللی، قوانین و مقررات بالادستی ایران و معرفی تعهدات کشور» مباحثی است که توسط مجید شفیع پور، رئیس موسسه ملی تغییر اقلیم و محیط‌زیست دانشگاه تهران ارائه خواهد شد .

همچنین رضا مکنون، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران و محیط‌زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از دیگر سخنرانان این نشست تخصصی خواهد بود که « اثرات تغییر اقلیم بر سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت‌های اقتصادی» را بررسی می‌کند ./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید