Iranian Agriculture News Agency

درگذشت مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران درگذشت

محمدرضا رئیسی‌نژاد، مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران درگذشت.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران درگذشت

محمدرضا رئیسی‌نژاد، مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدرضا رئیسی‌‌نژاد، پیش از این در سمت‌های مدیریت امور اراضی جیرفت، مدیریت امور اراضی استان کرمان، مدیرعاملی شرکت سهامی کشت و صنعت جیرفت، مدیریت سازمان تعاون روستایی استان کرمان، ریاست سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مدیریت سازمان تعاون روستایی استان تهران و مدیرکلی دفتر واگذاری سازمان امور اراضی کشور در بخش کشاورزی فعالیت طولانی مدت و پررنگی داشت.

در زیرمجموعه این اتحادیه 31 اتحادیه استانی، 301 اتحادیه شهرستانی و 2846 تعاونی روستایی قرار دارد که در حدود 10 هزار فروشگاه مصرف و 11 هزار جایگاه سوخت را در اختیار دارند.

تعداد اعضاء این اتحادیه 5.4 میلیون نفر است که با اعضاء خانوارها به 20 میلیون نفر می‌رسند. شبکه تعاونی‌های روستایی کشور در 98 درصد از روستاها، نظارت بر عملکرد و حسابرسی از کل زیرمجموعه را انجام می‌دهد.

در زیرمجموعه‌های این اتحادیه، کشت و صنعت‌های جیرفت و شهید رجایی با حدود 10 هزار هکتار قرار دارند که از بهترین اراضی زراعی کشور بوده و سالانه هزاران تن انواع محصولات زراعی و باغی تولید می‌کنند.

مراسم تشیع پیکر آن زنده‌یاد، ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه هفتم آذرماه 96 و مراسم بزرگداشت از ساعت 14 تا 16 همان روز در مصلای شهرستان جیرفت و مراسم ختمی نیز روز یک‌شنبه 12 آذرماه 96 از ساعت 15:30 تا 17 در مسجد نور تهران برگزار می‌شود./

S-960905-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید