Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان دالاهو اعلام کرد:

دولت به بازسازی واحدهای تولیدی دامپروری و کشاورزی زلزله‌زده تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌کند/خسارت سنگین به دامداری‌ها، واحدهای پرورش طیور، پرورش ماهی و صنایع تبدیلی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی که به نمایندگی از هیأت دولت از مناطق زلزله‌زده شهرستان دالاهو بازدید کرد، در جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان دالاهو گفت: وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاداتی را برای کمک به بازسازی واحدهای تولیدی به‌صورت بلاعوض و تسهیلات به دولت داده که در صورت تصویب و ابلاغ دولت به این واحدها اختصاص می‌یابد.

دولت به بازسازی واحدهای تولیدی دامپروری و کشاورزی زلزله‌زده تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌کند/خسارت سنگین به دامداری‌ها، واحدهای پرورش طیور، پرورش ماهی و صنایع تبدیلی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی به نمایندگی از هیأت دولت از مناطق زلزله‌زده شهرستان دالاهو بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایانا، با هدف بررسی اقدامات انجام‌شده در مناطق زلزله‌زده شهرستان دالاهو، عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از هیأت دولت، امروز دوشنبه از مناطق زلزله‌زده شهرستان دالاهو بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر جهاد کشاورزی به همراه فرماندار دالاهو و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به‌منظور بررسی میزان خسارت‌های وارده به بخش‌های مختلف این شهرستان و اقدامات انجام‌شده در راستای امدادرسانی به مردم ساکن نقاط شهری و روستایی بخش‌های گهواره، دهستان بیونیج و شهر ریجاب در زلزله اخیر بازدید کرد.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

به گزارش ایانا از سامانه پیامکی "پاج" که به اطلاع‌رسانی چکیده رویدادهای جهاد کشاورزی از جلسات مرتبط با این بخش می‌پردازد، بخشنده، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی امروز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان دالاهو گفته است: اقتصاد منطقه بر پایه دامداری و کشاورزی است و دولت نیز تمام توان خود را برای بازسازی مناطق زلزله‌زده و رونق واحدهای تولیدی به‌کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تصمیم‌های خوبی برای بازگشت حالت عادی به مناطق زلزله‌زده از سوی دولت اتخاذ شده و مصوباتی هم خواهد داشت، افزود: در زلزله اخیر به دامداری‌ها، واحدهای پرورش طیور، پرورش ماهی و صنایع تبدیلی خسارت زیادی وارد شده است.

بخشنده خبر داد: وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاداتی را برای کمک به بازسازی واحدهای تولیدی به‌صورت بلاعوض و تسهیلات به دولت داده که در صورت تصویب و ابلاغ دولت به این واحدها اختصاص می‌یابد.

وی با اعلام اینکه بازسازی اماکن دامی یکی از مسائلی است که در جلسه ستاد مدیربت بحران مطرح و دولت نیز در این باره مصوباتی خواهد داشت، تأکید کرد: تجربه چنین حادثه‌ای را در کشور داریم که اماکن دامی آسیب‌دیده و با کمک بلاعوض و کمک تسهیلاتی بازسازی شده‌اند./

S-960906-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید