Iranian Agriculture News Agency

با حضور مسئولان کشوری؛

39 پروژه جهاد کشاورزی با اعتبار 297 میلیارد ریال در استان البرز افتتاح شد

صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی، 39 پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بیش از 297 میلیارد ریال در استان البرز افتتاح و بهره‌برداری شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه‌های تحقیقاتی این استان در گفتگو با خبرنگار ایانا گفت: این 39 پروژه با اعتباری بیش از 297 میلیارد ریال و با همکاری بخش خصوصی در شهرستان‌های استان افتتاح و بهره‌برداری شد.

علی‌اصغر منصورخاکی افزود: یکی از این پروژه ها افتتاح شرکت ملارد شیر در شهرستان نظرآباد است که با اعتباری بیش از 140 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این شرکت و هزار راس گاو وجود دارد که 50 تن شیر تولید می شود.

افزایش ظرفیت تولید شیر در استان البرز به 120 تن

این مقام مسئول ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی قرار است که ظرفیت این شرکت به چهار هزار رأس گاو و تولید 120 تن شیر در استان البرز افزایش یابد.

منصورخاکی از افتتاح مرکز قارچ موحد در کلانشهر کرج خبر داد و یادآور شد: همچنین اولین آزمایشگاه تخصصی شیر استان البرز با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال در کرج افتتاح شد.

ایجاد 248 شغل دائم در استان البرز

وی با اشاره به افتتاح شرکت تولید داروهای دامی فارمازند در محمدشهر کرج تأکید کرد: با افتتاح این شرکت که 100 میلیارد ریال هزینه داشت، 53 نفر مشغول به کار شدند.

منصورخاکی اظهار داشت: در مجموع با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در سطح استان البرز 248 شغل به‌صورت دائم و 410 شغل صورت موقت در استان ایجاد شد که سهم بسزایی در کاهش آمار بیکاری داشت./

خبرنگار: مهدیه رضایی

A-910330-03_R

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید