Iranian Agriculture News Agency

سرعت دانلود در گوگل کروم 64 برای اندروید افزایش می یابد


سرعت دانلود در گوگل کروم 64 برای اندروید افزایش می یابدخبرگزاری آریا - هنوز از انتشار گوگل کروم 63 چند روزی نگذشته بود که گوگل نسخه 64 را به صورت بتا در اختیار تسترها قرار داد. طبق مشاهدات یکی از کاربران نکته سنج XDA، کروم 64 برای اندروید از قابلیت جدیدی به نام دانلود موازی (Parallel Download) در منوی فلگ ها بهره می برد که وقتی آن را فعال کنید، با قطعه قطعه کردن فایل دانلودی (به سبک دانلود منیجرها) می تواند سرعت دریافت آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
خوشبختانه شما هم می توانید این قابلیت را همین حالا امتحان کنید. برای این منظور کافیست آخرین نسخه بتای کروم برای اندروید را دریافت کرده و سپس عبارت 'chrome-parallel-download' را در بخش فلگ ها جستجو نمایید. برای دسترسی به منوی فلگ ها هم می توانید chrome://flags را در نوار آدرس وارد کنید.
البته روش ساده تری هم برای دسترسی به دانلودهای موازی وجود دارد. برای فعال سازی مستقیم این قابلیت، فقط لازم است که 'chrome://flags#chrome-parallel-download' را در نوار آدرس وارد کرده و تیک فعال سازی دانلودهای موازی را بزنید.
قابلیت دانلود موازی کروم برای دانلود فایل هایی وارد عمل می شود که زمان دریافت آن ها بیش تر از دو ثانیه به طول بینجامد. برای این منظور، فایل به سه بخش تقسیم می شود تا سرعت دانلود افزایش یابد. توجه داشته باشید که این قابلیت فقط برای فایل های حجیم کاربرد دارد و تأثیر چندانی بر افزایش سرعت دانلود فایل های سبک نخواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید