Iranian Agriculture News Agency

تصویب تخفیف مالیاتی به کشاورزی شهری

در ایالت کالیفرنیا طبق بخش نامه ای که اخیراً به تصویب رسیده است، مالکانی که زمین های متروک شهری خود را به کشاورزی شهری اختصاص دهند از تخفیف مالیاتی برخوردار خواهند شد.

تصویب تخفیف مالیاتی به کشاورزی شهری

در ایالت کالیفرنیا طبق بخش نامه ای که اخیراً به تصویب رسیده است، مالکانی که زمین های متروک شهری خود را به کشاورزی شهری اختصاص دهند از تخفیف مالیاتی برخوردار خواهند شد.

به گزارش زیست آنلاین، در یکی از ایالت های آمریکا، افرادی که املاک و زمین های خالی خود که به مدت 4 سال متروک مانده اند را به کشاورزی شهری اختصاص دهند، مورد تخفیف مالیاتی قرار می گیرند. علاوه بر این، در شهر لانک بیچ این ایالت، قوانین سخت گیرانه تری نیز پیاده شده است که طبق این قوانین، صاحبانی که زمین ها و املاک خود را متروک رها کرده اند باید به طور ماهانه هزینه ای به خزانه پرداخت کنند تا مأمورین دولتی جهت بازرسی منطقه، به املاک آن ها سر بزنند. در نتیجه با این طرح نیز از تبدیل مکان های متروک به محل اسکان معتادین و یا تخلیه زباله پیشگیری خواهد شد.

در این شهر از هر مالک در حدود 53 دلار هزینه سالانه جهت بازرسی املاک متروک آن ها دریافت می شود که تعداد این املاک در شهر به حدود 618 عدد می رسد. در بزرگ ترین شهر کالیفرنیا و همچنین منطق حاشیه شهری این ایالت از سال 2013 تا کنون، مردم جهت استفاده از املاک متروک در زمینه کشاورزی شهری، تخفیف مالیاتی دریافت کرده اند. علاوه بر این، در قطعاتی با حداکثر مساحت 12 هزار متر که مناطق صنعتی و املاک خانوادگی در آن ها قرار دارد، مردم با پیاده سازی کشاورزی ارگانیک می توانند مالیات زمین خود را به کمتر از مالیات پرداختی برای زمین های کشاورزی کاهش دهند.

در شهر لس آنجلس تا کنون تعدادی از ملک هایی که 4 سال از زمان متروک شدن آن ها گذشته است تبدیل به کشاورزی شهری شده اند. همچنین در این شهر برنامه ای جهت توسعه کشاورزی شهری با دخالت مستقیم دولت محلی پیاده خواهد شد که هدف آن تبدیل حداکثری فضاهای خالی شهری به کشاورزی شهری است. البته یکی از مشکلاتی که در مورد این طرح وجود دارد آن است که برخی از مردم برای مدت بسیار طولانی صاحب ملک خود بوده اند و میزان مالیات پرداختی آن ها بسیار پایین است. در نتیجه انگیزه کافی برای تبدیل این زمین ها به کشاورزی شهری ندارند. در همین زمینه نیز دولت تمهیداتی را جهت ایجاد انگیزه برای این مالکان نیز منظور خواهد کرد./منبع: scpr


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید