Iranian Agriculture News Agency

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در اختتامیه یازدهمین همایش ملی مدیریت و فرهنگ جهادی:

استقامت لازمه جهادی بودن است/ زمان پخش سخنرانی سیدحسن نصرالله از تلویزیون ایران، خیابان‌های تلاویو خلوت می‌شود

شرح صدر و سعه صدر خصلتی است که همه مدیران جمهوری اسلامی ایران باید داشته باشند و استقامت لازمه جهادی بودن و شرط پیروزی است.

استقامت لازمه جهادی بودن است/ زمان پخش سخنرانی سیدحسن نصرالله از تلویزیون ایران، خیابان‌های تلاویو خلوت می‌شود

شرح صدر و سعه صدر خصلتی است که همه مدیران جمهوری اسلامی ایران باید داشته باشند و استقامت لازمه جهادی بودن و شرط پیروزی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایانا به مشهد، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره مدیریت و فرهنگ جهادی در مشهد گفت: انقلابی بودن از دین، مکتب و اعتقاد جدا نیست، انقلابی بودن، مومن بودن به امام خمینی (ره) و راه ایشان است.

پرویز فتاح با اشاره به فرموده امام خمینی "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست"، افزود: بنابراین مؤمن نمی‌تواند دروغ بگوید، تهمت بزند و پرده‌دری کند، اسلام این اجازه را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه صداقت یکی از شروط ایمان است، بیان کرد: ابتدای سال جاری دیداری با سیدحسن نصرالله داشتم که به گفته وی "زمانی که تلویزیون ایران سخنرانی‌اش را پخش می‌کند خیابان‌های تلاویو خلوت می‌شود" یعنی دشمن خونی سیدحسن نصرالله به صداقت او اعتراف دارد.

فتاح ادامه داد: اگر به فرض من مخالف دولت باشم و دولت کار خوبی انجام داد که من مخالفم، درست بودن کار دولت را باید تأیید کنم.

وی با اشاره به اینکه مکتب و دین ما سیاست‌زدگی را قبول ندارد، عنوان کرد: انقلاب از ما عمل صالح می‌خواهد و مؤمن باید گفتار و اعتقادش با عملش تطبیق داشته باشد.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، شرح صدر و سعه‌صدر خصلتی است که همه مدیران جمهوری اسلامی ایران باید داشته باشند و استقامت لازمه جهادی بودن و شرط پیروزی است.

فتاح با اشاره به اینکه جهادگری با راحت‌طلبی تحقق نمی‌یابد، تأکید کرد: انقلابی‌بودن با دنیازدگی در یک راستا نیست و بزرگ‌ترین آفت انقلاب، دنیازدگی مدیران است.

وی با اشاره به اینکه به فرمایش قرآن باید در کار خیر عجله کرد، یادآور شد: در کارها باید شتاب و سرعت وجود داشته باشد، اما برخی از کارها و پروژه‌ها در زمان خود انجام نمی‌‌شود، این در حالی است که طولانی شدن پروژه‌ها آفت‌ کار محسوب می‌شود که با روحیه جهادی تناقض دارد.

فتاح با اشاره به خاطر‌ه‌ای از دیدار خود با مقام معظم رهبری اظهار کرد: معظم‌له فرمودند جهادگران اگر قله‌ای را فتح کرده‌اند باید در همان قله بمانند و نه اینکه به پایین حرکت کرده و بگویند یک زمانی در قله‌ بوده‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت: رهبری از من پرسش فرمودند هنوز به خانه مددجویان سر می‌زنید و تأکید کردند سر زدن به مددجویان حتماً ادامه داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در جریان زلزله کرمانشاه در روستای کوئیک به چادر کسی سر زده بود که سه فرزند خود را در زلزله از دست داده بود و زن و پسر و عروس و نوه‌اش در بیمارستان بستری بودند و خانه‌ او ۱۰۰ درصد تخریب شده بود. آن فرد از هموطنان اهل تسنن بود و هیچ تقاضایی نداشت، اما می‌گفت توان پرداختن اقساط وام‌هایی که دولت وعده پرداخت آن را داده، ندارد./

H-960924-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید