Iranian Agriculture News Agency

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی فائو به مناسبت روز جهانی غذا ۲۰۱۷/ گزارش تصویری

فائو در تیرماه سال جاری از کودکان و نوجوانان خلاق سراسر جهان در حوزه نقاشی، گرافیک و ویدئو دعوت کرد تا در مسابقه بین المللی طراحی پوستر و ویدئوی روز جهانی غذا در سال ۲۰۱۷ شرکت کنند. مسابقه ای که در آن سهیل احمدپور، کودک ۸ ساله ایرانی، موفق به کسب مقام اول مسابقه نقاشی فائو به مناسبت روز جهانی غذا ۲۰۱۷ با شعار «تغییر آینده مهاجرت: سرمایه‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» شد. در گزارش تصویری زیر، نقاشی های شرکت کنندگانی از بلاروس، سریلانکا، فیلیپین، هند، ویتنام، مجارستان، تایلند، اندونزی و برزیل که توانستند مقام‌های نخست تا سوم را در سایر رده‌های سنی به دست آورند، ملاحظه می کنید:

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی فائو به مناسبت روز جهانی غذا ۲۰۱۷/ گزارش تصویری
فائو در تیرماه سال جاری از کودکان و نوجوانان خلاق سراسر جهان در حوزه نقاشی، گرافیک و ویدئو دعوت کرد تا در مسابقه بین المللی طراحی پوستر و ویدئوی روز جهانی غذا در سال ۲۰۱۷ شرکت کنند. مسابقه ای که در آن سهیل احمدپور، کودک ۸ ساله ایرانی، موفق به کسب مقام اول مسابقه نقاشی فائو به مناسبت روز جهانی غذا ۲۰۱۷ با شعار «تغییر آینده مهاجرت: سرمایه‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» شد.
در گزارش تصویری زیر، نقاشی های شرکت کنندگانی از بلاروس، سریلانکا، فیلیپین، هند، ویتنام، مجارستان، تایلند، اندونزی و برزیل که توانستند مقام‌های نخست تا سوم را در سایر رده‌های سنی به دست آورند، ملاحظه می کنید:












انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید