Iranian Agriculture News Agency

هدایتی: سروصدای کمک به روستاها را قبول دارم، اماکمک به پرسپولیس را نه!



حسین هدایتی درباره برخی شائبه ها پیرامون خودش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، حسین هدایتی که طی روزهای گذشته با صحبت های خود حاشیه های زیادی را برای علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس ایجاد کرده، در گفت و گو با برنامه ورزشی رادیو تهران حرف هایی را بر زبان آورد که قابل توجه است. ماحصل صحبت های هدایتی در ادامه آمده است:


من فقط هوادار پرسپولیس هستم


من به عنوان شخص حقیقی فقط یک هوادار پرسپولیس هستم و اگر در یک برنامه ورزشی عنوان شد من اسپانسر فلان تیم بودم شما اعلام کنید. صرفا به عنوان یک هوادار نه سال گذشته بلکه همیشه و سالها است که این کار را انجام می دهم.


من بدهکار بانکی نیستم


من ۳۸ سال است در این کشور کار اقتصادی انجام داده ام. بنده یک سال از بانک سرمایه تسهیلاتی دریافت نکرده ام که اگر می کردم اشکالی نداشت. اصلا چه اشکالی دارد برای ایجاد کارهای اقتصادی و فعالیت ها از طریق قانونی وام گرفته باشم. من حتی یک ریال وام بانکی از این بانک نگرفته ام. این برادران ما یک طرفه به قاضی نروند. اگر من بدهکار هستم من را بخواهند و بگویند شما هزار و بیست و نه میلیارد تومان بدهکار هستید. او به عنوان عضو کمیته اقتصادی مجلس این را از من بخواهد.


شائبه ها را به اطلاع مردم برسانند


اگر برخی اسپانسرها به ورزش نیایند که همیشه ورزش دچار مشکل می‌شود. این مسائل چه ربطی دارد؟ اتفاقا افرادی که روی آنتن می‌روند و چهره آنها آشنا می شود فعالیت اقتصادی آنها به شکلی می شود که به آنها اصلا توجهی به آنها صورت نمی گیرد. آنها برای گرفتن وام، و هزار مساله دیگر کارشان به خاطر مشهور شدن سخت تر هم می شود. خواهش من این است اگر در مورد ما تسهیلاتی، رانتی و شائبه ای هست به اطلاع مردم برسانند ولی با آبروی مردم بازی کنید.


من ملک های تجاری م.م را خریدم


آقای حسن نژاد مستقیم اظهار کرده هدایتی دروغ گفت. فردی در جنوب کشور به نام م.م از بانک سرمایه وام گرفته و من ملک های تجاری او را خریداری کرده ام و وام را برای ساختمان به او داده اند! من فقط این تضمین را داده ام که بدهی آنها را تسویه کنم. من وام نگرفته ام و به نام من چیزی صادر نشده است. من بدهکار مستقیم بانک سرمایه نیستم و تنها برای اشتغال زایی و فعالیت های اقتصادی این واحدها را خریداری کرده ام اما وامی به نام من صادر نشده و اتفاقا قرار است او به زودی بدهی های بانکی خود را تسویه کند.


دیگر به پرسپولیس کمک نمی کنم


سال ها است که در پرسپولیس، سپیدرود، ملوان و چند فدراسیون ورزشی هزینه هایی کردم. همه این هزینه ها هم مخفی بوده و علنی نبوده است. برخی می گویند من بدهکار هستم ولی من بدهکار نیستم و بالای ۲۵ میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه از پرسپولیس طلبکارم، نه اینکه بخواهم آن را بگیرم و همه آن را هم با یک شاخه گل سرخ به مردم و هواداران اهدا می کنم. از این به بعد هم کمک نمی کنم و آخرین بارم بود که به این تیم کمک کردم و بهتر است در مورد پرسپولیس اظهار نظر نکنم.


واکنش به برهم زدن تمرکز پرسپولیس


به نظر شما این حرف درست است؟ سیدجلال حسینی حرف بدی زده است. سید جلال دوست من است ولی حرف بدی زده است. من مصاحبه ام بعد از برنامه ۹۰ هفته قبل بود و می توانید از دوستان بپرسید که گفتم آن را پخش نکنید تا حواشی جمع شود. مگر من با طاهری سر جنگ دارم؟ اگر انتقادی می کنیم باعث رشد و توسعه ورزش کشور است. اینکه علیپور عزیز آقای گل نیم فصل یا منشا نمی توانند توپ را گل کنند نه مدیریت مقصر است، نه هوادار و نه دیگران. مگر این اولین بار است که پرسپولیس در جام حذفی حذف می شود؟


اختلافی با طاهری ندارم


من اختلافی با طاهری و ترکاشوند ندارم. این دو عزیز مدعی شدند من اصلا کمک نکردم. من چند بار از این عزیزان خواهش کردم شما نگویید به باشگاه کمک کرده ام. من حتی گفتم اگر در اشتغال زایی و روستاها هزینه کنیم و سر و صدا شود اشکالی ندارد اما در ورزش و وقتی برای خرید بازیکن این موضوعات اعلام و رسانه ای شود برای من ایجاد دردسر می کند. بعدا متوجه شدم دوستان مسائل را رسانه ای کرده و عنوان کردند من کمک نکرده ام. وقتی که شما بازیکن می گیرید و من کمک می کنم شما اگر تشکر نمی کنید حداقل تکذیب هم نکنید!دوستان کمک های من را تکذیب کردند و من هم مجبور شدم جواب بدهم.


دیگر در ورزش هزینه نمی کنم


اگر معنای عشق و علاقه انسان ها را با پول قیاس کنیم قابل بحث نیست. من برای عشق و علاقه به پرسپولیس این کار را کرده ام. من مسجد هم ساخته ام، پل هم ساختم و خیلی کارها کرده ایم که اگر بخواهم به آن ها اشاره کنم خودم را زیر سوال برده ام. در ورزش مسائل حاشیه ای هست و به خاطر این موضوع کمک های من رسانه ای شده ولی من قول می دهم از این پس در ورزش کشور هزینه نکنم.


اگر مشکل دارم، مرا به قوه قضاییه معرفی کنند


اگر خیری نیست پس شری نباشد بهتر است.ای کاش حسن نژاد و اعضای محترم کمیسیون اقتصاد این موضوع را قبول داشته باشند من ۳۸ سال است عضو اقتصادی هستم و در ۱۴ شهر فعالیت اقتصادی انجام می دهم. حداقل آن ها یک بار من را صدا کنند و مشکلات را بپرسند. اگر من مشکلی دارم به قوه قضاییه معرفی کنند تا آن ها مشکلات من را پیگیری کنند اما خواهش من این است که حداقل کارهای خوب فرد را ببینند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید