Iranian Agriculture News Agency

با اعلام رسمی فیفا

غول لبنی چین اسپانسر جدید جام جهانی 2018 شد/ تلاش برای ارتباط با نسل تازه طرفداران فوتبال در چین و سایر نقاط جهان

فیفا به صورت رسمی جدیدترین اسپانسر جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روسیه را معرفی کرد.

غول لبنی چین اسپانسر جدید جام جهانی 2018 شد/ تلاش برای ارتباط با نسل تازه طرفداران فوتبال در چین و سایر نقاط جهان


فیفا به صورت رسمی جدیدترین اسپانسر جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روسیه را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) ، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با گروه صنعتی منگ نیو Mengniu به عنوان شرکت پیشرو در تولید محصولات لبنی کشور چین قراردادی را منعقد کرد.

این شرکت چینی طبق مفاد قرارداد با فیفا، جدیدترین اسپانسر جام جهانی 2018 فوتبال در کشور روسیه خواهد بود.

گروه صنعتی "منگ نیو" با توجه به این قرارداد تولیدکننده رسمی ماست، بستنی و شیر رسمی جام جهانی 2018 روسیه در کشور چین خواهد بود.

این اعلامیه امروز در مرکز کنوانسیون ملی چین با حضور جفری لو، مدیرعامل شرکت Mengniu Group و فیلیپ لو فلک، افسر تجاری فیفا، اعلام و رونمایی شد.

این توافقنامه چهار دسته از محصولات Mengniu را تشکیل می دهد که گروه ماست آشامیدنی رسمی و بسته بندی شده یخبندان جام جهانی FIFA و شیر و شکر رسمی FIFA World Cup ™ برای چین بزرگ است.

نام تجاری محصولات گروه Mengniu بر روی تمامی سیستم های عامل کلیدی تبلیغاتی، مانند کانال های دیجیتال فیفا، تابلوهای LED و بلیط های مسابقه ظاهر می شود.


آن ها با استفاده از دارایی های حمایتی گسترده خود برای ارائه یک فرصت منحصر به فرد به مشتریان خود برای تجربه جام جهانی FIFA در روسیه در تابستان 2018، از این فرصت طلایی برای عرض اندام در بازار لبنیات روسیه و همچنین میلیارد ها بیننده ای که به مدت یک ماه پیگیر شبانه روز اخبار و مسابقات جام جهانی روسیه در تابستان سال آینده هستند، استفاده می کنند.

Mengniu یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان لبنیات در جهان است و نام تجاری قدرتمند و شناخته شده ای در بازار کشور پر جمعیت چین است.

جفری لو مدیرعامل "منگ لیو" در ارتباط با قرارداد اسپانسری از جام جهانی 2018 روسیه گفت: رشد بازی فوتبال در سرتاسر جهان یکی از اولویت های کلیدی ما است و اکنون یکی دیگر از حامیان اصلی رسمی در چنین منطقه مهمی شده ایم. "طبیعتا، ما نیز از این واقعیت بهره مند خواهیم شد که تجارت Mengniu به تجدید نظر کودکان و نوجوانان کمک می کند و به ما این امکان را می دهد تا با نسل جدیدی از طرفداران فوتبال در چین و جهان ارتباط برقرار کنیم."

وی افزود: حمایت ما از جام جهانی فیفا، فرصتی برای ماست تا به یک بازار جهانی حتی بزرگ تر برسیم و مهمتر از همه، توامندی های صنعت لبنی چینی را به کل جهان نشان دهیم،"

لو ادامه داد. " البته این تنها یک لحظه افتخار برای Mengniu نیست، بلکه برای صنعت لبنی چینی به شمار می رود."

فیفا قرارداد را با گروه Mengniu، یکی از رهبران بازار محصولات لبنی در بزرگ چین، امضا کرده است تا آخرین مسوول رسمی جام جهانی 2018 FIFA World Cup روسیه شود.

این اعلامیه امروز در مرکز کنوانسیون ملی چین با حضور جفری لو، مدیر عامل شرکت Mengniu Group و فیلیپ لو فلک، افسر تجاری فیفا، ساخته شد.

این توافقنامه چهار دسته از محصولات Mengniu را تشکیل می دهد که گروه ماست آشامیدنی رسمی و بسته بندی شده یخبندان جام جهانی FIFA و شیر و شکر رسمی FIFA World Cup ™ برای چین بزرگ است.

گروه Mengniu با استفاده از دارایی های حمایتی گسترده خود برای ارائه یک فرصت منحصر به فرد به مشتریان خود برای تجربه جام جهانی FIFA در روسیه در تابستان امسال. نام تجاری آنها بر روی تمامی سیستم عامل های کلیدی تبلیغاتی، مانند کانال های دیجیتال فیفا، تابلوهای LED و بلیط های مسابقه ظاهر می شود.

" Mengniu یکی از بزرگترین تولید کنندگان لبنیات در جهان است و نام تجاری قوی در بازار چین است. Le Floc'h گفت: رشد بازی در سرتاسر جهان یکی از اولویت های کلیدی ما است و اکنون یکی دیگر از حامیان اصلی رسمی در چنین منطقه ای مهم است. "طبیعتا، ما نیز از این واقعیت بهره مند خواهیم شد که تجارت Mengniu به کودکان و نوجوانان تجدید نظر می کند، به ما این امکان را می دهد تا با نسل جدیدی از طرفداران فوتبال ارتباط برقرار کنیم."

وی با بیان این که " حمایت ما از جام جهانی فیفا، فرصتی برای ما جهت رسیدن به یک بازار جهانی حتی بزرگ تر است و مهم تر از همه، برای نشان دادن صنعت لبنی چینی به کل جهان است ادامه داد: " این تنها یک لحظه افتخار برای Mengniu، بلکه برای کل صنعت لبنیات چین است."

جام جهانی فوتبال 2018 در روزهای 24 خرداد تا 24 تیرماه 1397 خورشیدی در 12 ورزشگاه 11 شهر کشور روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه B با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش رقابت خواهد کرد. جالب آن که در حالی یک شرکت لبنی چینی توان اسپانسری جام جهانی 2018 روسیه را می یابد که تیم ملی فوتبال این کشور پر جمعیت از راهیابی به جام جهانی بازمانده است. اتفاقی که به نظر می رسد با سرمایه گذاری های هدفمند این چنینی و حفظ مارچلو لیپی مربی خوش نام ایتالیایی برای جام ملت های آسیا در سال 1398 و همچنین رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، برنامه ریزی های اساسی و اصولی را برای بهره برداری های اقتصادی و اجتماعی و ورزشی از این رویداد بسیار بزرگ ورزشی تدارک دیده اند..."

ترجمه: روزبه ناعمه


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید