رایزن بازرگانی ایران در شانگهای خبر داد:
حضور صنایع غذایی ایران در نمایشگاه برند ۲۰۱۷ جاده ابریشم در چین
نمایشگاه برند ۲۰۱۷ چین توسط اتاق بازرگانی بینالملل و شورای توسعه روابط تجاری شانگهای در مرکز نمایشگاهی این شهر برگزار شد.
نمایشگاه برند۲۰۱۷چین توسط اتاق بازرگانی بینالملل و شورای توسعه روابط تجاری شانگهای در مرکز نمایشگاهیاین شهر برگزار شد.
به گزارش ایانا از روابطعمومی سازمان توسعه تجارت ایران، علی دهقانی، رایزن بازرگانی ایران در چین، گفت:این نمایشگاه با حضور۲۶کشور عضو جاده ابریشم و با هدف ارتقای همکاریهای تجاری این کشورها برگزار شد و کشورهای حاضر ضمن ارائه محصولات ویژه خود، جذابیتهای سرمایهگذاری و فرهنگی و گردشگری خود را نیز معرفی کردند.
وی افزود: پاویون ایران در این نمایشگاه که با برنامهریزی دفتر رایزنی بازرگانی در شانگهای برپا شده بود، انواع فرش و تابلو فرش، انواع خشکبار، زعفران، صنایع دستی و جواهرات، جنبه های تاریخی و فرهنگی محصولات ایرانیو فرصتهای سرمایهگذاری ایران را در معرض بازدید عموم قرار داد.
دهقانی اظهار کرد: استقبال بالای بازدیدکنندگان چینی و فروش بالای محصولات ایرانی در این رویداد مورد تحسین مجریان و نمایندگان سایر کشورهای حاضر قرار گرفت و بنابر اظهار مسئولان برگزاری این دوره از نمایشگاه،پاویون ایران با نمایش محصولات متنوع و ارائه محصولات منحصربهفرد خود بیشترین تعداد بازدیدکننده و مخاطب را به خود اختصاص داده و رتبه اول را در میان پاویونهای ملی کسب کرد.
رایزن بازرگانی ایران با اشاره به اقبال رسانهها به عملکرد تجاری پاویون ایران و محصولات ارائه شده گفت: موسیقی سنتی ایران، به عنوان کشور برگزیده، در روز افتتاحیه برای همگان به اجرا درآمد.
شایان ذکر است،پنج کشور منتخب از جمله ایران، کنفرانسی در خصوص معرفی فرصتهای تجاری و سرمایهگذاری برگزار کردند. علاوه بر ایران کشورهای ژاپن، کره جنوبی، فیلیپین، اندونزی، تایلند، سریلانکا، روسیه،قزاقستان، پاکستان، ترکیه، لهستان، چک، یونان و مجارستان نیز حضوری فعال داشته و محصولات فرهنگی و صنایع دستی، صنایع غذایی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و گردشگری کشور خود را به نمایش گذاشتند.
دیدگاه تان را بنویسید