Iranian Agriculture News Agency

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

غرفه‌های عرضه مستقیم تخم‌مرغ در سمنان برپا می‌شود

در راستای تنظیم بازار تخم‌مرغ غرفه‌های عرضه مستقیم تخم‌مرغ در استان سمنان برپا می‌شود.

در راستای تنظیم بازار تخم‌مرغ غرفه‌های عرضه مستقیم تخم‌مرغ در استان سمنان برپا می‌شود.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مدیر توسعه بازرگانی این سازمان با اشاره به بالا رفتن قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر گفت: راه‌اندازی غرفه‌های عرضه مستقیم تخم‌مرغ با هدف حذف واسطه‌ها و سهولت دسترسی مردم در نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

مسعود طاهریان با بیان اینکه در سطح استان سمنان مشکلی از نظر تأمین تخم‌مرغ وجود ندارد، افزود: توزیع تخم‌مرغ در غرفه‌ها باقیمت مصوب از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به همکاری مناسب اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان سمنان با سازمان بیان کرد: تخم‌مرغ توزیع‌شده در استان از واحدهای تولیدی استان تأمین و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و مازاد نیاز استان نیز به استان‌های مجاور مانند تهران و مازندران ارسال می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به مصوبات جلسه تنظیم بازار تخم‌مرغ سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که دو غرفه از سوی سازمان تعاون روستایی و همچنین دو غرفه از سوی سازمان میادین شهرداری سمنان برای عرضه مستقیم تخم‌مرغ در اختیار اتحادیه قرار گیرد تا این محصول به‌صورت مستقیم و باقیمت مشخص‌شده در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

طاهریان با بیان اینکه مقرر شد تا غرفه‌های عرضه مستقیم تخم‌مرغ در تمام شهرستان‌های استان برپا شود، عنوان کرد: در برخی از شهرستان‌ها عرضه مستقیم تخم‌مرغ از طریق فروشگاه‌ها و غرفه‌های شرکت تعاونی روستایی انجام شود.

وی با اشاره به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تخم‌مرغ استان یادآور شد: در این جلسه مقرر شد تا هر شانه تخم‌مرغ به قیمت حداکثر ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده برسد.

طاهریان در پایان تأکید کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر غرفه‌های عرضه مستقیم تخم‌مرغ در استان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز از دیگر مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار تخم‌مرغ استان بود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید