Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان چای کشور به ایانا خبر داد:

پرداخت 536 میلیون تومان مطالبات چایکاران/ باقی ماندن 39 میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران

تاکنون در مجموع 164 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده و 39 میلیارد تومان دیگر باقی مانده است که به‌زودی پرداخت می‌شود.

تاکنون در مجموع 164 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده و 39 میلیارد تومان دیگر باقی مانده است که به‌زودی پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان چای کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا از پرداخت 536 میلیون تومان دیگر از مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تاکنون 164 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده و 39 میلیارد تومان دیگر باقی مانده است که بنا بر صحبت رئیس سازمان برنامه و بودجه، تخصیص مابقی آن نیز انجام شده و به‌زودی پرداخت خواهد شد.

محمدولی روزبهان افزود: 12 میلیارد تومان از قدرالسهم دولت تخصیص یافته که به‌زودی به حساب چایکاران پرداخت می‌شود و مابقی مطالبات نیز مربوط به قدرالسهم کارخانه‌ها است.

وی بیان کرد: در مجموع 81 درصد از مطالبات چایکاران پرداخت شده و مابقی آن نیز به‌زودی پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان چای کشور درباره تسهیلاتی که از طریق اتحادیه و صندوق حمایت از صنعت چای کشور به چایکاران پرداخت شده است، ادامه داد: تاکنون 9 میلیارد تومان از این تسهیلات توسط چایکاران و کارخانه‌ها دریافت شده است که این مبلغ از ابتدیا شهریورماه سال جاری تاکنون بوده است.

روزبهان عنوان کرد: این تسهیلات با سود چهار درصد بوده و برای بهزراعی و امور جاری بخش چای در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: مبلغی معادل 30 میلیارد تومان برای بهزراعی و امور جاری چای به‌صورت تسهیلات پرداخت شده است که این مبلغ در کنار سایر تسهیلات می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات این حوزه را حل کند.

روزبهان در پایان تأکید کرد: هر تقاضایی که برای تسهیلات از سوی چایکاران و کارخانه‌های چای وجود داشته باشد، پرداخت می‌کنیم که در مجموع 800 میلیون تومان تسهیلات به کارخانه‌داران و یک میلیارد و 200 میلیون تومان به باغداران چای تاکنون به‌صورت‌های مختلف علاوه بر تسهیلات 9 میلیارد تومانی پرداخت شده است./

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

M-961014-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید