Iranian Agriculture News Agency

کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران در گیلان

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان از برگزاری سومین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران در این دانشگاه و اعلام مهلت ارسال مقالات برای شرکت در این کنفرانس تا 25 بهمن ماه سال جاری خبر داد.


رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان از برگزاری سومین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران در این دانشگاه و اعلام مهلت ارسال مقالات برای شرکت در این کنفرانس تا 25 بهمن ماه سال جاری خبر داد.

سعید رهسپار در گفت و گو با ایرنا افزود: سومین کنفرانس ملی دانشجویی اقتصاد کشاورزی ایران با مجوز معاونت فرهنگی - اجتماعی دانشگاه گیلان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انجمن اقتصاد کشاورزی ایران، اتحادیه اقتصاد، توسعه و ترویج کشاورزی توسط انجمن علمی اقتصاد کشاورزی اسنفد ماه امسال در دانشگاه گیلان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مدیریت و بهره وری آب در بخش کشاورزی با رویکرد پدافند غیرعامل، اقتصاد کشاورزی و سیاست های کلان، اهمیت تولید و ترویج در بخش کشاورزی، بازاریابی و زنجیره عرضه محصولات کشاورزی، نقش تشکل ها و تعاونی کشاورزی در توسعه کشاورزی و کسب و کار و کارآفرینی در کشاورزی با استفاده از علوم کشاورزی از جمله محورهای این کنفرانس است.
رهسپار خاطرنشان کرد: مزیت نسبی، سیاست تجاری و توسعه تجارت محصولات کشاورزی، فرصت ها و چالش های ناشی از برجام بر بخش کشاورزی، آموزش و بهره وری نیروی کار در بخش کشاورزی، تغییر اقلیم، مهاجرت و توسعه روستایی، آثار زیست محیطی توسعه کشاورزی و تامین مالی در بخش کشاورزی از محورهای این کنفرانس است.
رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس پس از ثبت نام در سایت به آدرس www.ecoagrisau.ir مقالات خود را بر اساس شیوه نامه تا 25 بهمن ماه امسال به دبیرخانه جشنواره بزرگراه خلیح فارس، کیلومتر پنج جاده قزوین، دانشگاه گیلان، دانشکده کشاورزی ارسال کنند.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر بیش از 18 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان در رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای بیش از 560 عضو هیات علمی است.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگ ترین دانشگاه شمال کشور، دارای 9 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان دارای پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید