Iranian Agriculture News Agency

اختصاصی ایانا/ کردستان:

پیگیری جدی رفع تداخل اراضی کشاورزی با منابع ملی در استان کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تا اکنون در استان رفع تداخل اراضی کشاورزی با اراضی ملی به خوبی پیش رفته و از این به بعد هم باید باجدیت و تلاش بیشتری این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

پیگیری جدی رفع تداخل اراضی کشاورزی با منابع ملی در استان کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تا اکنون در استان رفع تداخل اراضی کشاورزی با اراضی ملی به خوبی پیش رفته و از این به بعد هم باید باجدیت و تلاش بیشتری این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد .

ایانا- استان کردستان، خالد جعفری در جلسه رفع تداخل اراضی که با حضور مسئولان منابع طبیعی استان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان برگزار شد، افزود: رفع تداخل به منظور احقاق حق و تفکیک زمین های کشاورزی از منابع ملی صورت می گیرد و باید با جدیت، تلاش و دقت کافی به نتیجه برسد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با ابراز خرسندی از همکاری های مداوم اداره منابع طبیعی استان کرستان اذعان کرد: در بحث رفع تداخل اراضی تا کنون 292 پلاک در کمیسیون شهرستانی مطرح و مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، 176 پلاک به کمیسیون استانی ارجاع شده و در نهایت 105 پلاک در کمیسیون استانی تصویب و رفع تداخل شده است .

جعفری با تاکید بر اینکه عملکرد استان کردستان در خصوص رفع تداخل با استان های دیگر کشور وضعیت مناسب تری دارد افزود: باید از استان هایی که موفقیت بیشتری در رفع تداخل داشته الگو برداری شده تا پروژه رفع تداخل تسریع بیشتری پیدا کند .

وی از شهرستان مریوان به عنوان موفق ترین شرستان در بحث رفع تداخل اراضی در استان نام برد و تصریح کرد: این موفقیت در سایه تلاش و همکاری کارشناسان منابع طبیعی و جهاد کشاورزی حاصل شده است که امیدواریم این همکاری ها بیش از پیش افزایش یافته و به هدف مورد نظر جامه عمل بپوشاند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید