Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه هم‌اندیشی توسعه کشت GAP پیاز در اصفهان

جلسه هم‌اندیشی توسعه کشت GAP پیاز با حضور مدیران سازمان تعاون روستایی، کارگروه دفتر محیط زیست و سلامت غذا، توسط مشاوران رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان برگزار شد.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی توسعه کشت GAP پیاز در اصفهان

جلسه هم‌اندیشی توسعه کشت GAP پیاز با حضور مدیران سازمان تعاون روستایی، کارگروه دفتر محیط زیست و سلامت غذا ، توسط مشاوران رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، در این نشست، میرزایی، مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان اظهار کرد: اجرای طرح موفق کشاورزی خوب، در تعاونی‌های تولید و شرکت سهامی زراعی به دلیل داشتن مدیریت واحد و وجود هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت، در گام بعدی با ترویج در سطح کشاورزان، این نوع کشاورزی نوین و استاندارد توسعه خواهد یافت.

در ادامه پزشکی، مشاور سلامت سازمان با تشریح فعالیت‌های انجام شده در راستای اجرای طرح کشاورزی خوب محصول پیاز در شهرستان فریدن و فلاورجان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده و آزمایش‌های صورت گرفته بر روی محصول پیاز که حکایت از توفیق این طرح در دو مزرعه دارد، سعی در توسعه این محصول بر اساس دستورالعمل‌های تحقیقاتی که توسط همکاران و کارشناسان مرکز تحقیقات و سازمان جهاد کشاورزی انجام شده داریم.

در ادامه این نشست اسکندری، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: مدیریت هماهنگی ترویج برای توسعه این نوع کشاورزی آمادگی هر گونه همکاری را دارد و در سایت‌های الگوی ترویجی کشاورزی ظرفیت این اقدام و تولید محصولات با کیفیت موجود است.

مسئول دفتر محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز گفت: در ادامه طرح کشاورزی خوب دنبال تهیه دستورالعمل‌ها و اجرای آزمایشی سایر محصولات از قبیل سیب زمینی و... هستیم و برای اجرای آن در شرایط مناسب به سر می‌بریم و همچنین تفاهم نامه مشترکی میان سازمان تعاون روستایی و سازمان جهاد کشاورزی در راستای توسعه کشت عملیات خوب کشاورزی پیاز منعقد شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید