کد خبر: ۵۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶- ۱۳:۴۵
رئیس انجمن بازاریابی ایران گفت: ارزشیابی برند با رعایت اصول علمی، احساس مسئولیت اجتماعی و توجه به اخلاقیات تجاری گامی مؤثر و ارزشمند در کمک به تقویت جایگاه شرکت های عرضه کننده محصولات غذایی ایران محسوب می شود.

رئیس انجمن بازاریابی ایران  گفت: ارزشیابی برند با رعایت اصول علمی، احساس مسئولیت اجتماعی و توجه به اخلاقیات تجاری گامی مؤثر و ارزشمند در کمک به تقویت جایگاه شرکت های عرضه کننده محصولات غذایی ایران محسوب می شود.

دکتر محمد حقیقی، رئیس انجمن بازاریابی ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با تاکید بر اهمیت کشاورزی و به ویژه صنایع غذایی در اقتصاد ایران و تاثیر محسوسی که توسعه بازار این صنعت بر اقتصادی کردن تولیدات کشاورزی ایرانی می گذارد، می گوید: با در نظر گرفتن نقش فزاینده نام و نشان تجاری در محیط رقابتی بازرگانی، امروزه ارزشیابی برند محصولات غذایی به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر نمایان شده است.

وی با بیان این که برخی از ارزیابی های کارشناسی نشان می دهد که ایران از پتانسیل های قابل توجهی در بخش کشاورزی و دامدارای برخوردار است، می افزاید: در صورت بهره برداری از ظرفیت های موجود، امکان افزایش کمی و کیفی تولید برای تأمین نیازهای داخلی و همچنین صادرات محصولات غذایی وجود دارد. از سوی دیگر رقابتی شدن بازار این محصولات در داخل و مخارج ایجاب می کند شرکت های عرضه کننده، از شیوه های بازاریابی نوین و از جمله برندسازی پیشرفته برای تحقق هدف های خود به خوبی بهره برداری می نمایند.

وی با اشاره به این که رشد و پیشرفت صنایع غذایی از دیدگاه بازاریابی داخلی و برون مرزی مورد توجه سیاست گذاران بازرگانی و مدیران مؤسسات کسب و کار کشور قرار دارد، اظهار می کند: ارزشیابی برند با رعایت اصول علمی، احساس مسئولیت اجتماعی و توجه به اخلاقیات تجاری می تواند گامی مؤثر و ارزشمند در کمک به تقویت جایگاه شرکت های عرضه کننده محصولات غذایی ایران محسوب شود./

این خبر در حال تکمیل است...

خبرنگار: علیرضا صفاخو

 

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار