Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کردستان:

سرمایه صندوق کردستان به 20 میلیارد تومان صعود خواهد کرد

سرمایه صندوق کردستان به 20 میلیارد تومان صعود خواهد کرد
سرمایه صندوق کردستان به 20 میلیارد تومان صعود خواهد کرد

با تهیه و آماده‌سازی طرح‌های مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته سرمایه صندوق توسعه استان کردستان به 20 میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیرعامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار ایانا با اشاره به اینکه سرمایه این صندوق رقمی بیش از حدود هشت میلیارد و 400 میلیون تومان است، گفت: در حال حاضر یک شرکت سهام‌دار دولتی (شرکت مادرتخصصی) و 178 تشکل شامل اتحادیه‌ها، مرغداران، دامداران و غیره، جمع 179 تشکل عضو این صندوق را شکل می‌دهند.

غلامرضا پاک‌سرشت از تهیه و آماده‌سازی طرحی با هماهنگی شرکت مادرتخصصی خبر داد که طی آن برآورد شده سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کردستان به 20 میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرا و تهیه یک طرح، اعلام آمادگی دولت نیز لازم است و بخش خصوصی به امید سرمایه‌گذاری بخش دولتی پا پیش می‌گذارد، افزود: در طرح‌های صندوق 48 درصد دولت و 52 درصد بخش خصوصی می‌توانند سرمایه‌گذاری داشته باشند.

پاک‌سرشت در ادامه با 100 درصد مثبت خواندن قانون افزایش بهره‌وری، خاطرنشان کرد: این قانون راهی را برای صندوق‌ها گشود تا بتوانند به‌صورت بهینه از اعتبارات دولتی استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کردستان با تأکید بر اینکه قانون افزایش بهره‌وری به‌سادگی محقق نشده و این قانون زیربنای قوانین جاری خواهد بود، تصریح کرد: قانون افزایش بهره‌وری قطعاً بر روی عملکرد صندوق‌ها تأثیر مثبتی داشته و خواهد داشت./

خبرنگار: رضا مروتی

A-910406-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید