Iranian Agriculture News Agency

مدیر ستادی بانک کشاورزی کردستان؛

تخصیص 240 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای بخش کشاورزی کردستان

در سال جاری بانک کشاورزی با پرداخت 66 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در بخش توسعه کشاورزی تخصیص داده که از این مبلغ، سهم استان کردستان حدود دوهزار و 400 میلیارد ریال است.

به گزارش ایانا، مدیر ستادی بانک کشاورزی استان کردستان گفت: این رقم قابل توجه جهت رفع محرومیت‌زدایی در بخش کشاورزی نسبت به سایر استان‌ها است.

محمد‌جمیل ویسی به شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: برای تحقق اوامر رهبری، این بانک برنامه‌های متعددی درقالب خط‌مشی‌های ابلاغی به مجموعه مدیریت و شعب بانک در سراسر استان ابلاغ شده که با این اقدامات شکوفایی اقتصادی را به‌ویژه در بخش کشاورزی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اولویت‌های اعلام شده برای تسهیلات خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات برای بهبود سامانه‌های مصرف آب و انرژی با هدف افزایش بهره‌وری، اصلاح سامانه مصرف در واحدهای دام و طیور، توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و اصلاح ساختاری گلخانه‌ها با هدف افزایش تولید و کاهش مصرف انرژی، همچنین آبیاری تحت فشار و انتقال آب با لوله و احداث شبکه‌های آبیاری برای بهینه‌سازی و کاهش مصرف آب با حداکثر بهره‌وری انجام می‌شود.

ویسی که فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کشاورزی است ادامه داد: ما همیشه به فکر مردم، تولید و سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش کشاورزی هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: ورود مشتریان به سوی بانک کشاورزی هر روزه در حال افزایش بوده و این موضوع برای کارکنان بانک کشاورزی مایه افتخار است./

خبرنگار: مژگان وفایی

A-910424-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید