Iranian Agriculture News Agency

تکلیف قطری‌ها برای اجاره اراضی کشاورزی ایران هفته آینده مشخص می‌شود

تکلیف درخواست سرمایه‌گذاری قطری‌ها از طریق اجاره بلندمدت اراضی کشاورزی ایران به وزارت اقتصاد و دارایی به سازمان جهاد کشاورزی تهران رسیده است، هفته آینده مشخص می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران در گفتگو با خبرنگار ایانا با اعلام این مطلب گفت: نامه‌ای که درخواست سرمایه‌گذاران قطری برای سرمایه‌گذاری به‌صورت اجاره بلندمدت اراضی کشاورزی ایران تنظیم شده است، از سوی وزارت اقتصاد و دارایی به سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ارسال شد.

سیدمحمد موسوی افزود: این نامه برای بررسی بیشتر به معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی این سازمان ارجاع شد و وی با امضای از طرف، آن را به سایر شهرستان‌های تابعه ارسال کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی درخواست قطری‌ها هفته آینده مشخص خواهد شد.

موسوی در پاسخ به این سؤال که در صورت پذیرش درخواست قطری‌ها آنان در تهران سرمایه‌گذاری خواهند کرد یا نه، از دادن هرگونه جوابی خودداری کرد.

گفتنی است، در نامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران آمده است: طبق نامه سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران به شماره 6377/4/1 مورخ 17/4/91 مبنی بر اعلام آمادگی بازرگانان و سرمایه‌گذاران قطر جهت سرمایه‌گذاری از طریق اجاره بلندمدت زمین‌های زراعی در بخش کشاورزی، خواهشمند است ضمن اطلاع‌رسانی مؤثر به متقاضیانی که مایل به اجرای این نوع طرح هستند، لیست و مشخصات ویژه (زمین، ساختمان، تأسیسات زیربنایی، نحوه تولید، وضعیت آبی و...) تا تاریخ 15 مرداد سال جاری به مدیریت صدور پروانه‌ها اعلام کنند./

خبرنگار: فرید مرادی

A-910428-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید