Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل اتحادیه پرورش‌دهندگان زنبورعسل در گفتگو با ایانا:

صندوق ملی زنبورعسل تشکیل شد

بعد از سه صندوق ملی طیور، دام و عشایری، صندوق ملی زنبور‌عسل به‌عنوان چهارمین صندوق با حمایت امور دام وزارت جهاد کشاورزی در شرف تأسیس قرار گرفت.

صندوق ملی زنبورعسل تشکیل شد
صندوق ملی زنبورعسل تشکیل شد

مدیرعامل اتحادیه پرورش‌دهندگان زنبورعسل در گفتگو با خبرنگار ایانا، از تشکیل صندوق ملی زنبورعسل به همت زنبورداران کشور و با حمایت معاونت امور دام خبر داد و گفت: در راستای تأمین نقدینگی و تأمین نهاده‌ها برای زنبورداران و حمایت بهتر از این صنعت، صندوق ملی زنبورعسل با سرمایه اولیه هشت میلیارد تومان در حال تشکیل است.

عفت رئیسی سرحدی افزود: بعد از سه صندوق ملی طیور، دام و عشایری، صندوق ملی زنبورعسل به‌عنوان چهارمین صندوق در حال تشکیل است.

وی در ادامه ضمن حمایت از رویکرد امسال دولت که سال حمایت و تقویت صندوق‌ها است، تصریح کرد: یک صندوق می‌تواند با کمترین بوروکراسی و با یک ضامن شخصی عضو صندوق، به متقاضیان تسهیلات داده و نهاده خریداری کند و از سوی دیگر صندوق‌ها پتانسیل بسیار بالایی را برای تقویت بنیه مالی تشکل‌ها دارند.

مدیرعامل اتحادیه پرورش‌دهندگان زنبورعسل در پایان ابراز امیدواری کرد با بالا رفتن توان صندوق ملی زنبورعسل ایران در جهت تأمین نهاده دارو و مایحتاج صنعت زنبورداری، مبلغ سرمایه اولیه این صندوق تا پایان سال دوبرابر شود./

خبرنگار: رضا مروتی

N-910523-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید