Iranian Agriculture News Agency

در مهرماه سال جاری؛

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ملی تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی برپا می‌شود

به همت معاونت آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی، قرار است که در مهرماه سال جاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ملی تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی به میزبانی کلانشهر کرج برگزار شود.

دبیر ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ملی تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایانا از برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی قرار است که از 18 مهرماه سال جاری این نمایشگاه در محل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار شود.

منصور انصاری با اشاره به اینکه امسال این نمایشگاه در فضای علمی دانشگاه تخصصی کشاورزی برپا می‌شود، افزود: تاکنون 110 نفر از تولیدکنندگان و کشاورزان از نقاط مختلف کشور برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان با حضور در نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردها و تولیدات خود در بخش‌های مختلف زیرشاخه کشاورزی و تبادل تجربیات می‌پردازند.

انصاری ادامه داد: تمامی تولیدکنندگان و کشاورزان حاضر در این نمایشگاه از داخل کشور و استان‌های مختلف هستند که باید از آنها به‌صورت ویژه‌ای حمایت شود تا انگیزه لازم را برای توسعه این بخش داشته باشند.

وی تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه تخصصی، اثران مثبتی در بخش کشاورزی کشور دارد چون اکثر حاضران در آن کشاورز هستند و با بیان دغدغه‌ها و مشکلات، راهکارهای لازم برای رفع معضلات از سوی کارشناسان ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی این نمایشگاه یادآور شد: در بخش جنبی برپایی این نمایشگاه، طبق برنامه‌ریزی قرار است که روز 17 مهرماه سال جاری سمینار یک روزه آبیاری تحت فشار با حضور بیش از 600 نفر از کارشناسان و متخصصان توانمند این حوزه در کرج برگزار شود.

انصاری تأکید کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، برپا خواهد شد.

لازم به ذکر است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ملی تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی از 18 تا 22 مهرماه سال جاری به مدت چهار روز از سوی معاونت آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی در محل پردیس کشاورزی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار می‌شود./

خبرنگار: مهشید رضایی

A-910612-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید