Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساوجبلاغ در گفتگو با ایانا:

نداشتن سند مالکیت، کشاورزان ساوجبلاغی را با مشکل مواجه کرده است

از مشکلات کشاورزان شهرستان ساوجبلاغ، نداشتن سند مالکیت است که این مشکل باید با اتخاذ تدابیر ویژه‌ای، هرچه سریع‌تر برطرف شود.

نداشتن سند مالکیت، کشاورزان ساوجبلاغی را با مشکل مواجه کرده است
نداشتن سند مالکیت، کشاورزان ساوجبلاغی را با مشکل مواجه کرده است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار ایانا با اعلام این مطلب گفت: شهرستان ساوجبلاغ به‌عنوان قطب تولیدی و کشاورزی استان البرز در بخش تولیدات باغی و زراعی مطرح است که باید از این ظرفیت‌ها و بسترهای موجود به نحو مطلوبی استفاده کرد.

محمد تاج‌الدینی افزود: در واقع باید با همدلی و همکاری سایر مسئولان شهری و استانی، بخش کشاورزی این شهرستان به‌صورت مطلوبی توسعه یابد تا شاهد افزایش تولیدات زراعی و باغی و کشاورزی باشیم.

رفع مشکلات کشاورزی نیازمند همدلی دستگاه‌های اجرایی است

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی در رفع مشکلات موجود در بخش کشاورزی این شهرستان نیز از ضروریات است تا بتوان زمینه‌های افزایش ارائه خدمات به کشاورزان را فراهم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات کشاورزان شهرستان ساوجبلاغ، نداشتن سند مالکیت است که این معضل باعث عدم برخورداری کشاورزان از تسهیلات بانکی شده است.

وجود مشکلات مانع استفاده کشاورزان از تسهیلات بانکی شده است

تاج‌الدینی تصریح کرد: برای ارتقای بخش کشاورزی و افزایش میزان تولیدات، کشاورزان نیازمند استفاده از تسهیلات بانکی هستند که با وجود مشکل مذکور، این مهم منتفی می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به ارزش افزوده زمین در این شهرستان باید بانک اطلاعات زمین نیز در راستای حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از فعالیت افراد سودجو تشکیل شود./

خبرنگار: مهشید رضایی

A-910612-04

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید