Iranian Agriculture News Agency

26 و 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود:

اولین کنفرانس نانوفناوری و کاربرد آن در کشاورزی و منابع طبیعی

اولین کنفرانس ملی نانوفناوری و کاربرد آن در کشاورزی و منابع طبیعی، 26 و 27 اردیبهشت ماه سال 91 در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار می شود.

به گزارش ایانا از روابط عمومی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران ایجاد بستر مناسب تبادل اطلاعات و ترغیب محققان به انجام پروژه‌های کاربردی در زمینه بکارگیری فناوری نانو در کشاورزی، ارائه آخرین یافته‌های علمی در خصوص کاربردهای فناوری نانو در صنعت کشاورزی و بکارگیری این فناوری در راستای حل مشکلات این بخش، از جمله اهداف این کنفرانس است.
داوطلبان شرکت در این کنفرانس فقط تا 30 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این کنفراس ارسال کنند.
همچنین بنا بر اعلام دبیرخانه این کنفرانس، مقالات باید مرتبط با نانوفناوری و تولیدات گیاهی، نانوفناوری و تولیدات دامی و آبزیان، کاربرد نانو فناوری در ماشین های کشاورزی، صنایع غذایی و صنایع چوب، نانو فناوری و منابع طبیعی، نانو فناوری در آب و خاک، نانو زیست فناوری، آموزش و ترویج نانو فناوری در کشاورزی و منابع طبیعی، جنبه های اجتماعی کاربرد های نانو فناوری در کشاورزی و منابع طبیعی و جنبه های اقتصادی نانو فناوری در کشاورزی و منابع طبیعی باشد.
گفتنی است در حاشیه این کنفرانس و روز قبل از برگزاری، سه کارگاه آموزشی با عناوین «نانو مواد در کشاورزی و منابع طبیعی»، «رسانش هوشمند و کاربرد آن در کشاورزی و منابع طبیعی» و «نانوبیوسنسورها» برگزار خواهد شد.

دانشجویان و اساتید می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، به سایت http://utcan.ut.ac.ir/NAN2012 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02612241608 تماس بگیرند.

R-901118-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید