Iranian Agriculture News Agency

استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به نتیجه نمی‌رسد/ لزوم حل مشکلات با تعامل و صحبت

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس معتقدند بحران به‌وجودآمده در بخش اقتصادی ناشی از سیاست‌گذاری‌های کلان و تصمیم‌گیری‌ها در سایر بخش‌های دولت نظیر وزارت اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت است و بخش کشاورزی عامل ایجاد چنین شرایطی نیست.

استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به نتیجه نمی‌رسد/ لزوم حل مشکلات با تعامل و صحبت
استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به نتیجه نمی‌رسد/ لزوم حل مشکلات با تعامل و صحبت

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: نامه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی توسط تعدادی از نمایندگان در خارج از کمیسیون دنبال می‌شود و در کمیسیون کشاورزی اعتقادی به استیضاح دکتر خلیلیان وجود ندارد.

سیدراضی نوری با اعلام مطلبی مبنی بر مخالفت اعضای کمیسیون کشاورزی با استیضاح خلیلیان افزود: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس معتقدند بحران به‌وجودآمده در بخش اقتصادی ناشی از سیاست‌گذاری‌های کلان و تصمیم‌گیری‌ها در سایر بخش‌های دولت نظیر وزارت اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت است و بخش کشاورزی عامل ایجاد چنین شرایطی نیست.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم یک‌سری ضعف‌ها و مشکلاتی که با تعامل و صحبت قابل حل است، اما درمجموع معتقدم باید موضوع را طوری حل کرد و در ماه‌های پایانی دولت و همچنین با وضعیتی که اکنون از نظر اقتصادی داریم نباید وقت و انرژی‌مان را صرف مسائلی این چنینی کنیم.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی به جای تشنج‌آفرینی در بدنه دولت باید به اتخاذ راهکارهای عملی برای کاهش بحران اقتصادی و تورم و گرانی جامعه پرداخت و شرایط کشاورزی و فضای اقتصادی کشور به گونه‌ای است که باید از مسئولان اجرایی برای بهبود اوضاع حمایت و پشتیبانی شود.

نوری تصریح کرد: دولتمردان نیز باید با مرتفع کردن نقاط ضعف و نواقص با مردم و مجلس همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط موجود استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به نتیجه نمی‌رسد./

خبرنگار: فاطمه باقری

P-910728-06

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید