Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم اردبیل در گفتگو با ایانا:

وزیر جهاد کشاورزی مسئولیتی در قبال واردات محصولات کشاورزی ندارد

تمام نمایندگان استان اردبیل از وزیر جهاد کشاورزی حمایت کرده و نظر مثبتی دارند و با رایزنی‌هایی که در حال انجام است، جلوی استیضاح وی گرفته می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی مسئولیتی در قبال واردات محصولات کشاورزی ندارد
وزیر جهاد کشاورزی مسئولیتی در قبال واردات محصولات کشاورزی ندارد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: از دکتر خلیلیان به جهت اهتمام شبانه‌روزی که درباره کشاورزی آب و خاک استان اردبیل نشان داده تشکر و از وی حمایت می‌کنم.

کمال پیرمؤذن افزود: تمام نمایندگان استان اردبیل از وزیر جهاد کشاورزی حمایت کرده و نظر مثبتی دارند و با رایزنی‌هایی که در حال انجام است، جلوی استیضاح وی گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد مشکلاتی که در بخش کشاورزی وجود دارد، مشکلات کلی است و منحصراً به بخش کشاورزی برنمی‌گردد.

پیرمؤذن ادامه داد: واردات محصولات کشاورزی مشکلی است که از گذشته دور در کشور وجود داشت و مربوط به یک مقطع زمانی نیست و وزیر جهاد کشاورزی مسئولیتی در این زمینه ندارد.

وی با اشاره به اینکه نظر غالب نمایندگان مجلس درباره وزیر جهاد کشاورزی مثبت است، تصریح کرد: موضوع استیضاح وزیر جهاد کشاورزی امروز در فراکسیون رهروان ولایت مطرح می‌کنم و با توجه به اینکه نظر غالب نمایندگان مثبت است، به‌نظر می‌رسد استیضاح دکتر خلیلیان منتفی باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان یادآور شد: با توجه به خدمت ارزنده وزیر جهاد کشاورزی در استان اردبیل، نمایندگان این شهر از هیچ تلاشی برای جلوگیری از استیضاح وزیر و متقاعد کردن نمایندگان مخالف دریغ نخواهند کرد./

خبرنگار: ابراهیم نژادرفیعی

P-910729-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید