Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر جهاد کشاورزی شنبه در مجلس حضور می یابد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:شنبه معاون وزیر جهاد کشاورزی در مجلس حضور یابد و با نمایندگان امضا کننده استیضاح تعداد امضاها را باز شماری کنند.    

جواد جهانگیر زاده در گفتگو با خبرنگار ایانا با بیان این مطلب که 2 نفر از امضا کنندگان وزیر جهاد کشاورزی امضای خود را پس گرفته اند گفت: یک نفر دیگر نیز بیان کرده اند که پای طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را امضا نکرده اند ولی نامشان به عنوان امضا کنندگان برده شده است.

وی در ادامه افزود: تاکنون 37 نفر طرح استیضاح از وزیر جهاد کشاورزی را امضا کرده اند و تاکنون بر امضاهای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی افزوده نشده است و اگر هم بوده من در این زمینه خبری ندارم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد:شنبه معاون وزیر جهاد کشاورزی در مجلس حضور می یابد و با نمایندگان امضا کننده استیضاح تعداد امضاها را باز شماری کنند.

جهانگیر زاده تصریح کرد: در آیین نامه جدید داخلی مجلس شورای اسلامی افزایش امضاها تا زمان طرح موضوع در مجلس است و بعد از آن اماکن پذیر نیست و کاهش امضا ها هم طرح استیضاح وزیر تا هر کجا پیش رود و تعداد امضاها تا 9 نفر برسد استیضاح منتفی خواهد شد ولو سه ساعت یا چهار ساعت از مجموع مذاکرات هم بگذرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید