Iranian Agriculture News Agency

لزوم اصلاح نگرش مردم نسبت به نمایندگان و تبیین وظایف نمایندگان مجلس

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح نگرش مردم نسبت به نمایندگان و تبیین وظایف نمایندگان مجلس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، نماینده ویژه مجلس شورای اسلامی در بازسازی مناطق زلزله‌زده در نشستی با دکتر محمدیان رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و معاونان سازمان، ضمن تشکر از احداث به‌موقع اماکن دامی در مناطق زلزله‌زده اهر، هریس و ورزقان گفت: امید می‌رود احداث اماکن دامی باقی‌مانده نیز تا قبل از شروع فصل زمستان عملیاتی شود.

سیدبهلول حسینی با اشاره به وظایف اصلی نمایندگان مجلس افزود: نمایندگان مجلس باید به جای پیگیری خواسته‌های جزئی و فردی، به‌دنبال تهیه طرح‌ها و پیشنهادات، شناسایی علل کلی مشکلات، انجام کار کارشناسی توسط گروه مشاوران برای وضعیت‌سنجی و راهکاریابی مشکلات منطقه و کشور باشند.

وی با بیان اینکه اطلاعات و آمار صحیح مهمترین پایه برنامه‌ریزی برای نمایندگان مجلس است، خاطرنشان کرد: اطلاعات اگر دقیق باشد، شفافیت اطلاعاتی به تصمیمات درست مجلس منجر می‌شود.

حسینی بر لزوم اجرایی شدن حذف دهک‌های پردرآمد از دهک ششم تا دهم از چرخه دریافت یارانه نقدی هدفمندسازی یارانه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: پرداخت روزانه 110 میلیارد تومان یارانه باید با حذف این دهک‌ها به نصف تقلیل یابد چراکه به‌نظر می‌رسد این جور توزیع پول نقد بین مردم درست نیست و دادن یارانه به طبقات مرفه قابل قبول نیست و یارانه‌ها باید صرف سازندگی و ایجاد کار شده و باید زیرساخت‌ها اصلاح شود./

A-910911-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید