Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:

نمایشگاه امسال با استقبال خوبی روبه‌رو شده است

برگزاری سالانه نمایشگاه محیط زیست فرصتی برای متخصصان، محققان و دوستداران محیط زیست است.

نمایشگاه امسال با استقبال خوبی روبه‌رو شده است
نمایشگاه امسال با استقبال خوبی روبه‌رو شده است

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به حضور این اداره‌کل در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: محیط زیست علاوه بر اینکه موضوع عمومی برای مردم تلقی می‌شود، از نظر علمی و حوزه فعالیت‌ها کاملاً تخصصی است.

احمدرضا لاهیجان‌زاده افزود: برگزاری سالانه نمایشگاه محیط زیست این فرصت را به‌وجود می‌آورد که همه متخصصان، محققان و دوستداران محیط زیست و همه تأثیرگذاران در این حوزه بتوانند با حضور در این نمایشگاه با آخرین دستاوردهای زیست محیطی و تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شوند و از سوی دیگر مکان بسیار مناسبی برای تبادل اطلاعات و تجارب میان صنایع، شهرداری‌ها و بخش خصوصی و دولتی فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌دلیل استقرار صنایع سنگین و مادر در استان خوزستان این صنایع حضور چشمگیر در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست داشتند و در زمینه پایش آنلاین (لحظه‌ای)، مدیریت پسماند و کاهش مصرف انرژی و کنترل آلودگی هوا اقدامات خود را ارائه کردند.

به گفته لاهیجان‌زاده، نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته از وسعت و استقبال بیشتری برخوردار بود و صاحبان صنعت و شرکت‌های تخصصی محیط زیست ازجمله تعداد زیادی از صنایع مرتبط با نفت، پتروشیمی، فولاد و سیمان و صنایع خودروسازی مشارکت بالایی داشتند.

وی تصریح کرد: در این راستا فعالیت‌هایی که برای حفاظت و حراست از عرصه‌های طبیعی صورت می‌گیرد همچنین فعالیت‌هایی در زمینه مدیریت پسماند و بهره‌گیری از انرژهای نو و بسیاری از موارد مشابه ارائه شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از همه علاقمندان و سرمایه‌گذاران برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست دعوت کرد.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از 29 آذر تا دوم دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست./

V-911002-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید