نقش روابط عمومیها و فعالان رسانه در جهاد تبیین کلیدی است
معاون روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی گفت: نقش روابط عمومیها و فعالان رسانه در جهاد تبیین کلیدی است .
به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، ناصر عبداللهی فلاح در همایش سالانه شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی استان و دومین جلسه استانی قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به نقش روابط عمومیها در تنویر افکار عمومی، پاسخگو کردن دستگاهها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و افزود: دانشافزایی مدیران، تلاش برای تقویت گفتمان نظام، تبیین بهتر سیاستها و برنامههای دولت در استان و شهرستانها بر عهده روابط عمومیهاست.
وی ادامه داد: شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان و به تبع آن شورای هماهنگی سازمانها میتواند بستری مناسب برای همفکری، هماندیشی و همکاری بخشهای دولتی و خصوصی و اصحاب رسانه در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه باشد.
وی اضافه کرد: جهاد تبیین نوعی وظیفه عمومی و همگانی است لذا باید با استفاده از این ظرفیت به تبیین واقعی و درست از مشکلات به وجود آمده و راهکارها با تولید محتوای مناسب بپردازیم.
عبداللهی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین استفاده از زبان رسانه برای مقابله با جنگ نرم دشمن است لذا نقش روابط عمومیها و فعالان رسانه در جهاد تبیین کلیدی است.
دیدگاه تان را بنویسید