Iranian Agriculture News Agency

مجلس به کمپین ضدگرانی واکنش نشان داد:

تاثیر کمپین علی کریمی فرهنگی است نه اقتصادی

اگرچه شبکه عکس‌محور اینستاگرام هیچ‌گاه چندان سیاسی نشد و از به اشتراک‌گذاری عکس‌های غذا و لباس فراتر نرفت اما علی کریمی، فوتبالیست محبوب، دیروز کمپینی برای مقابله با گرانی در این شبکه اجتماعی به راه انداخت که مورد توجه کاربران سایر شبکه‌های اجتماعی نیز قرار گرفت. اما یکی از نمایندگان استان البرز در مجلس معتقد است که توان این کمپین فقط در فرهنگ‌سازی کمک می‌کند و تاثیر اقتصادی نمی گذارد!

تاثیر کمپین علی کریمی فرهنگی است نه اقتصادی

سیدحمایت میرزاده، نماینده حوزه گرمی در استان البرز، ، درباره هم‌خوان شدن و حمایت چهره‌ها و مردم از کمپین پیشنهادی علی‌کریمی در نخریدن کالاها تا زمان گرانی، به گروه اجتماعی خبرگزاری ایانا گفت: «اول باید کمپینی با عنوان «کالای ایرانی بخرید» راه بیاندازیم چون تا زمانی که کالا‌ها و سفرها و همه چیزمان خارجی باشد و حاضر نباشیم از تولید داخلی حمایت کنیم، اوضاع همینطور خواهد بود.»

او البته اعتقاد دارد که طرح این کمپین که برای مقابله با دلالی در بازار ایران، مفید و پیش‌برنده است: «چنین کمپین‌هایی می‌توانند‍، فرهنگ‌سازی کنند اما ماندگار نیستند و مشکل گرانی نیزبه این شکل حل نمی‌شود، بلکه ابتدا باید مسئله اشتغال را حل کنیم و با افزایش کارخانه‌ها و ایجاد فضای رقابتی با گرانی و دلالی مبارزه کرد.امیدوارم که این کمپین تلاش کند تا مردم با نگاهی دقیق تر تاثیرگذاری دلال ها در بازار کالا را ببیننند و نسبت به آن آگاه باشند»

میرزاده البته با همه‌ی این توضیحات از حمیات خود از این کمپین خبر داد و گفت: «من کالای گران نمی‌خرم و همیشه هم تلاش کردم که برای حمایت مشتری کالای ایرانی باشم».

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید