معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجانغربی گفت:
رضایت ۹۷ درصدی از کیفیت خدماترسانی میز ارتباطات مردمی در آذربایجان غربی
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجانغربی گفت: طبق گزارش سامانه رضایت سنجی کارکنان دولت، این سازمان رضایت ۹۷ درصدی از کیفیت خدماترسانی و پاسخگویی به مراجعین توسط کارکنان سازمان درقالب میز ارتباطات مردمی را کسب کرده است.
به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، بهرام زینال زاده ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و عوامل اجرایی در این زمینه، بیان کرد: بر اساس گزارشی که از سامانه رضایت سنجی کارکنان تهیه شده، تا به امروز گروه نوسازی و تحول اداری با نصب ۷۲۳ کد QR در سطح استان و گزارش ثبت شده از کارکنان به تعداد هزار و ۶۹۳ مورد و ارسال هزار و ۴۲۶ مورد پیامک مربوط به خدماترسانی میز ارتباطات مردمی که تداوم دارد، موفق به کسب نمره رضایتمندی ۹۷ درصدی از کیفیت خدماترسانی شده است.
وی با بیان اینکه تسریع در روند خدمترسانی، مهمترین کارکرد میز ارتباطات مردمی است، خاطرنشان کرد: کاهش هزینهها، صرفهجویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیتهای دایر کردن میز ارتباطات مردمی است.
دیدگاه تان را بنویسید