در سایت سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی راهاندازی؛
سامانه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
پیگیری مسائل و مشکلات کشاورزان
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از راهاندازی سامانه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات در سایت سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

ایاز برنو گفت: کشاورزان و بهرهبرداران بخش کشاورزی با مراجعه به سامانه «ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات» میتوانند مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود را در آن ثبت و پیگیری کنند.
بر اساس این گزارش، کشاورزان و بهرهبرداران بخش کشاورزی با مراجعه به سایت سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به آدرس http://eaj.ir و انتخاب و کلیک گزینه سامانه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات و سپس انتخاب یکی از موارد ثبت شکایت، گزارش تخلف، درخواست ملاقات مردمی، گزارشهای مردمی و درخواستهای مردمی با مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی سازمان در ارتباط باشند.
دیدگاه تان را بنویسید