بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی، نتیجه بازنگری در خدمات سازمانها
رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان گفت: بهبود کیفیت خدمات میز خدمت حضوری، افزایش رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع، بهبود و ارتقاء مقبولیت دستگاه و تثبیت مدیریتی از اهداف و اثرات بازنگری در خدمات سازمانها است.
به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، جلسه شناسایی و بازنگری عناوین خدمات وزارت جهاد کشاورزی و سازمانهای تابعه با محوریت مرکز نوسازی و تحول اداری با حضور مقامات وزارتی، نمایندگان سازمان شیلات کشور و امور عشایر کشور و نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی استانهای قم، زنجان، تهران، خوزستان برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در این جلسه گفت: بیش از 17 درصد محصولات کشاورزی کشور در استان خوزستان تولید میشود و این نشان از اهمیت استان در بخش کشاورزی دارد.
محمدحسن انصاری بیان کرد: علاوه بر کسب مقامهای برتر در تولید انواع محصولات استراتژیک، طرح 550 هزار هکتاری بزرگترین پروژه آبی و خاکی خاورمیانه است که به دستور مقام معظم رهبری در این استان در حال اجرا است و باعث ایجاد 200 هزار فرصت شغلی در این استان میشود.
وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در زمان جنگ محل اعزام رزمندگان بوده و در پنج سال ابتدایی جنگ 15 هزار پرونده پشتیبانی جبهه و جنگ تشکیل شد.
رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان توضیح داد: بهبود کیفیت خدمات میز خدمت حضوری، افزایش رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع، بهبود و ارتقاء مقبولیت دستگاه و تثبیت مدیریتی از اهداف و اثرات بازنگری در خدمات سازمانها است.
نصیرپور اضافه کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور تمام دستگاههای اجرایی کشور، ملزم به ارائه خدمات عمومی مبتنی بر روشهای کارآمد و اثربخش بر بستر فناوریهای نوین، روزآمد و هوشمند شدهاند.
وی ادامه داد: خدمات معاونتها و دفاتر مستقل ستادی وزارت جهاد کشاورزی هر دو فاز را گذرانده و طی نامهای در اردیبهشت سال جاری مرکز نوسازی و تحول اداری بهعنوان خدمات استانی معرفی شده است
دیدگاه تان را بنویسید