Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهادکشاورزی مطرح کرد:

تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی برای تامین دام در ایام عید قربان

وزیر جهاد کشاورزی از تمهیدات انجام شده در تامین دام زنده در آستانه عید سعید قربان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین دام نداریم و نظارت‌های بهداشتی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در این ایام انجام می‌شود.

تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی برای تامین دام در ایام عید قربان

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت در حاشیه حیاط دولت در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه عید سعید قربان، تامین مناسب دام زنده در نظر گرفته شده و نظارت‌های بهداشتی توسط همکاران ما در سازمان دامپزشکی کشور برای این ایام در حال انجام است.

وی با بیان این که در حوزه تنظیم بازار به ثبات رسیده‌ایم و این شرایط با سال ۱۴۰۲ قابل مقایسه نیست، گفت: محصولات کشاورزی فصلی هستند و به همین دلیل در تمام کشورها، نوساناتی در بازار آن وجود دارد، در سال گذشته به دلیل اختلال در تعادل میزان کالا و قیمت در بازار محصولات کشاورزی، حوزه تنظیم بازار دچار نوساناتی شد که امسال شرایط مناسب و کنترل شده است.

وزیر جهاد کشاورزی درمورد تولید گوشت قرمز هم گفت: در گام اول، ضمن جلوگیری از کشتار دام مولد، بازسازی گله مولد در دستور کار است و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده شرایط بازار گوشت قرمز مانند آنچه که در تولید و بازار‌رسانی مرغ، تخم‌مرغ، سبزی و صیفی انجام شد، به ثبات برسیم.

 

 

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید