Iranian Agriculture News Agency

تجدید میثاق با شهدا در تبریز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و در چله خدمت

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و همزمان با 27 خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) و در چله خدمت، مزار شهدا در تبریز غبارروبی شد.

تجدید میثاق با شهدا در تبریز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و در چله خدمت

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران و همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه و بسیجیان پایگاه 57 فجر سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در گلزار شهدای تبریز حضور یافتند و با نثار فاتحه با آرمان‌های شهدای سنگرسازان بی سنگر و جهادگر آذربایجان شرقی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای خدمت تجدید میثاق دوباره کردند و یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی را گرامی داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و 27 خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جهادگران، همپای رزمندگان در جبهه‌ها حاضر شدند و با شجاعت و درایت اقداماتی ماندگار ثبت کردند.

فتحی افزود: حماسه‌هایی که جوانان با اخلاص و با صفای جهاد سازندگی در میدان نبرد آفریدند، پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم ساخت.

وی ادامه داد: اکنون نیز راه جهادگران ادامه دارد و ما باید در سنگر تامین امنیت غذایی، لحظه‌ای از خدمت به مردم غافل نشویم و با عزم و اراده‌ای قوی برای رفع مشکلات مردم به ویژه محرومان و نیازمندان تلاش کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: شهید رئیسی و همراهانش با خدمت شبانه روزی خود به مردم نشان دادند که فرهنگ جهادی در جامعه ایران بعد از جنگ تحمیلی نیز ادامه دار بوده و هیچ مقام و منزلتی بالاتر از خدمت به خلق خدا و قدم گذاشتن در مسیر انسانیت نیست.   

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

حجم ویدیو: 24.29M | مدت زمان ویدیو: 00:02:21
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید